Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když je referentka na sociálce po flámu...

08. 08. 2011
33
21
1896
Autor
Yfča

... dějí se zajímavé věci.

 

Již od rána atakovalo slunce svými paprsky Prahu tak usilovně, že se ve mně škvařil podkožní tuk. Přemítala jsem, zda bych si neměla na pár minut vlézt do mrazáku a pošpitat si tam s na kost zmrzlými kotletami, nebo alespoň zajet do loděnice a spáchat několik nepovedených temp v chladné Vltavě. Smysl pro zodpovědnost ale zadusil moje nezodpovědné myšlenky. Převlékla jsem se tedy za slušnou babu a vyrazila do žárem zmoženého centra, neboť jsem musela přibrzdit na správě sociálního zabezpečení, abych jednomu ze svých živitelů přihlásila nového zaměstnance.

V místnosti se u počítačů povalovalo sedm těžce znuděných referentek. Pět plkalo o právě dodýchavším víkendu, další se věnovala mně a ta poslední se snažila otevřít plastovou lahev minerálky.

"Já vám to otevřu," nabídla jsem se, když jsem viděla, jak marně zápasí s uzávěrem.

"Jste hodná, ale já to zmáknu sama, nejsem žádnej chcípák," houkla na mě a zabrala ze všech sil.

V tom okamžiku lahev zlostně zasyčela, referentka sebou polekaně škubla a zpola otevřenou lahev odhodila na klávesnici počítače.

"Ty vole," vyhrkla a zděšeně sledovala, jak minerálka radostně zalézá pod klávesy.

"Proboha, zvedni to," zařvala jedna z jejích kolegyň, "vždyť to zkurvíš!"

Zákony schválnosti ovšem fungují spolehlivě. Jakmile nešikovná úřednice uchopila lahev do ruky, seskočilo víčko z hrdla a uvelebilo se na klávese enter. Hned za ním se vydala minerálka, jelikož se jí mezi písmenky evidentně zalíbilo.

"Do hajzlu," ulevila si nešťastnice, "půl flašky je v prdeli."

"Snad v klávesnici," podotkla jsem nesměle.

Perforovala moje fyzično pohledem a povzdychla si: "Tak to vidíte, třesou se mi ruce a přitom nic nepiju, to asi bude tím dnešním horkem."

Drze jsem opáčila, že mi to spíš připomíná abstinenční příznaky.

Udiveně se na mě podívala. "Jak jste poznala, že jsem po flámu?"


21 názorů

Alegna
09. 08. 2011
Dát tip
:o))) Květoň přesně vypích, co se mi nejvíc líbilo

Honzyk
09. 08. 2011
Dát tip
Yfco, hele, ja sem sice teplej, s zenskejma technicky neni problem, ale dyz vony rano po sukani porad by neco resily a tak, no, to nic, nechces bejt moje sestrenice, prosim? Segru uz tu mam, chapej...))ja velmi bych o to stal(sic!)!!!:D

MKbaby
09. 08. 2011
Dát tip
Tuhle příhodu znám v jiné versi - slečně se u počítače ulomil stojánek na kafe :)

Yfča
09. 08. 2011
Dát tip
Určitě. Jako z tý blondýny v Tesle, co jim volala, že se jí ulomil držák na limonádu. Když přišli, tak zjistili, že cpala plnou dvoulitrovou flašku do CD mechaniky... :o)

Ychtil
09. 08. 2011
Dát tip
Íťáci měli z ní asi měli radost. :-))

MKbaby
08. 08. 2011
Dát tip
:)

Helen
08. 08. 2011
Dát tip
Jako bych to viděla! :-)))

Alegna
08. 08. 2011
Dát tip
tý jo :-)

Nepochopeny
08. 08. 2011
Dát tip
Tak zdravo drzo napísané : ) T

Honzyk
08. 08. 2011
Dát tip
..vpoho.))))

Yfča
08. 08. 2011
Dát tip
Honzyku, tuhle jednohubku jsem vyzobla z deňýčku, se kterým jsem v Osvěžovně Yfči Pé experimentovala pod názvem "Co mi uplynulý týden vzal" zhruba 4 roky. I když mne občas svrběla klávesnice, neboť jsem měla chuť tu a tam něco vypointovat kapku jinak, než jak se doopravdy stalo, držela jsem se vždy reality a nic jsem nevylepšovala. Proto je tady konec takový "kobercově klouzající". Faktem je, že to z té flámující dámy kapánek čpělo i jindy. Když o několik let později (toto se stalo v roce 2002) zavedla ČSSZ klientská centra, hned mne napadlo, že je to možná kvůli tomu, aby s klienty přicházeli do styku pouze neindisponovaní státní zaměstnanci. :o) Teď vidím, že bych klíďobrdně mohla ten předchozí odstavec hodit na konec. ;o)

8hanka
08. 08. 2011
Dát tip
ako obycajne som nadsena hláškami, dejom, pointou, proste vsetkym...*****

Tuhle si pamatuju z tvého blogu. Na větu: "seskočilo víčko z hrdla a uvelebilo se na klávese enter. Hned za ním se vydala minerálka," se prostě nedá zapomenout.

aneb jak minerálka (dočasně)zlikvidovala sociální síť :o) vynikající pointa :o)

Diana
08. 08. 2011
Dát tip
:-)*

Honzyk
08. 08. 2011
Dát tip
----psano s velmi dobrym svihem, jen ten konec : tady nam, myslim, ujel trosku koberec pod nohama, ale stejnak...:**

Toscana
08. 08. 2011
Dát tip
hahaha - dobře jí tak, když tě perforovala :o))) *t

baaba
08. 08. 2011
Dát tip
Perforovala moje fyzično :))) Slušná historka ...a pak vlez na úřad

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru