Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro Lucii - asociace k Villonovi

28. 11. 1998
0
0
2033
Autor
michaill

Řeknu-li krásná jsi, krásná jak růže kapičkou rosy zdobená někoho tvrzení překvapit může stejně to málo však znamená. Řeknu-li bodavá co kaktus v poušti je stejně tak velmi vznešená, někdo mne pochválí, či hubu rozbije stejně to málo však znamená. Zkusím-li náruč tvou k obloze přirovnat jak nebe jsi mi též vzdálená k soucitu, výsměchu básní si zadělat stejně to málo však znamená. Tělo tvé pro změnu k louce si přirovnám na jaře rozkvete, odloupne šat lásko má jediná pro tebe život dám, lásko má jediná já mám tě rád.
Lynn
06. 02. 2001
Dát tip
............... Ja u pramene jsem a zizni hynu. Moc hezke. Diky.

Krtek
19. 02. 1999
Dát tip
Mě se huba líbí....vypadá to, že se nebere moc vážně a to je fine, ne?

Theo Bodia
09. 01. 1999
Dát tip
Souhlasím s Jarkou, ta "huba" mi do celkové nálady básně nějak nezapadá, působí doslova jako pěst na oko. Já bych zkusil "držku", nevyzněla by líp?:-))

Saki
29. 11. 1998
Dát tip
Milý Michale,
vítám Tě na Písmáku. Básnička se mi líbí, jde od
srdce. Řekl bych, že těch pět let tvorby je docela
znát, forma zvládnutá, jazyk též. Navíc mám
slabost pro pravidelný verš, dokonce možná víc
než slabost, takže chválím velice. A to s tou
rozbitou hubou je navíc originální. Jen tak dál.
Jen by mne zajímalo - v čem spočívá ta asociace
s Božským Francoisem ?

Jarka
28. 11. 1998
Dát tip
Celkem pěkné, ale výraz "hubu rozbije" se to téhle básně vůbec nehodí. Jinak mne to docela zaujmulo, ale některé verše tam prostě ruší.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru