Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vytočená

17. 12. 2001
1
0
1983
Autor
zolli

Vždycky když jsem tváří v tvář postavena vynálezu šroubu, či vrutu jsem v koncích. Naštěstí mne při zbytkovém sebevědomí udržuje jisté vyprávění pana Wericha, jak s panem Voskovcem povolovali matici při výměně kola. Příhoda se jim udála na jednom náměstíčku, kde na dlouhou dobu ucpali křižovatku. Matici nakonec zadřeli tak, že vůz bylo třeba odtáhnout do místního servisu. Má li někdo podobné potíže. Vřele doporučuji poslechnout si.

 

Veškeré šroubení mě vážně točí.

Kam se to proboha tohle zas točí?

Do leva? Doprava? Opravdu nevím.

Krám jeden pitomej, já se z něj zjevím.

Šroubečky, matičky, uzávěry.

Příručka neříká na jaké směry.

Doprava, do leva, nehnu s tím nikam.

Nešťastná nad šroubem zase si vzdychám.

A hele doprava pohnul se právě.

Povolit půjde to tím pádem hravě.

Jen co jsem zdolala půl otáčky,

už jsem tam zas stála plačky.

Teď je to na fest zadřený!

Proč nedělaj šroubení pro ženy?

 

(Se šipičkama povolit - utáhnout :o)) )


Albireo
19. 12. 2001
Dát tip
A s pouštěním/zastavováním vody nemáš problémy? Aha, už dávno jste přešli na pákové baterie :-) Blbůstka je to hezká.

Stevenson
18. 12. 2001
Dát tip
a je to nahodou mooc pekne.. ale asi bys to musela recitovat sama.. aby ten rytmus ))))))

Bacil
18. 12. 2001
Dát tip
:-)

Falka
17. 12. 2001
Dát tip
Například na plynové bombě to je, pokud si pamatuji... :o))

zolli
17. 12. 2001
Dát tip
Fáji no já žel neměnila bombu, ale čistila filtr v pračce :o))))) a tam to rozhodně NEBYLO!!! :o)

Mahoney
17. 12. 2001
Dát tip
je to, myslím, otázka praxe... až ten šroub zadřeš tisíkrát (během jednoho měsíce), budeš si to (určitě) pamatovat :)))

zolli
17. 12. 2001
Dát tip
Víš Ondráššškůůů což vo šrouby, ale nesnáším takový ty plastový, jak tomu můžeš strhnout závit...a právě ty mám na tom filtru a taky na WC prkýnku, který nikdy nejsem sto povolit, když to potřebuju vydrhnout. Prostě mě točej :o)))))

PecKer
17. 12. 2001
Dát tip
doprava - oprava, doleva - úleva tedy pokud tomu zrovna není naopak :o) Mohla bys začít psát příručky

zolli
17. 12. 2001
Dát tip
PecKo těžko, jedině tak pro Mata a Pata :o) (Paňáky kuťáky)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru