Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlas stáří

26. 12. 1999
4
0
1703
Autor
Kovi

Modravým kouřem se proplétám, uši zalehlé, oči zaslepené, mrtva i živa. Uprostřed beznaděje, bezpráví, ve světě utrpení. Skuhravý hlas mě volá k sobě, chce se pomstít. Ta neutuchající zloba je v každém z nás. Prosí a poráží stromy v podobě kapek. Snáší se lehce na zem. Jako list stromu odpadá, tak i mé štěstí se ztrácí. V odlehlých pustinách nevane ten známý větřík. Dusotem kopyt koní se prodírá křik malých nevinných dětiček. Klapot starého psacího stroje. S každým zvukem odpadá kousek mě, mého Já. A přece s každým písmenem nabírám na síle. Jako bujné kořeny stromů.
Diana
25. 09. 2005
Dát tip
Neobvyklé, přesto přesvědčivé. Líbí ***

Jááá jsem tvééé stááářííí, pozvi mě dááál !!!

a pochopitelně tip.

Sapho
15. 04. 2003
Dát tip
Ten jeden tip, který Tvá báseň získala,není směrodatný pro posouzení její kvality. Dávám tip za speciální druh přesahu.Říkáš věci známé, úplně lehce, hladce, bez okázalostí a snah o objev, věty zůstávají otevřené a přesto dokončené...snad jako samo stáří - vnímám zvláštní, vyzrálou a přesto mladou prostotu díky níž slovní spojení nabývají podoby čisté formy pro krásu...Díky, Sapho.Jestli je Tvá poezie celá taková...chci se od Tebe učit umění magie Života.

Roztříštěný obrazy. Jako bych se je snažil všechny pochytat, ale... ...slepota

Bibša
10. 01. 2000
Dát tip
Překvapivý konec!!! Oceňuji!!! Líbí.

Peklinda
05. 01. 2000
Dát tip
jo

Sly
04. 01. 2000
Dát tip
Zvovu jsem si to přečetl a musím napsati krátké leč výstižné: VIVA KOVI!!!

Krytyk
30. 12. 1999
Dát tip
Pěkné..

Sarken
29. 12. 1999
Dát tip
Ať žijou protiklady
tip

Sly
29. 12. 1999
Dát tip
Láska boří i ty nejhnusnější sr...

Merle
27. 12. 1999
Dát tip
Zajímavé...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru