Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koho na Písmáčku milujete?

19. 08. 2011
6
79
4529
Autor
.duke.

Skoro každej tady někoho miluje, to je jasný. Koho milujete vy a proč? A co nejvíc milujete na Písmáčkovi?

Já třeba miluju pořád Mar a na Písmáčkovi nejvíc miluju, když mi v levým horním rohu začne svítit to zlatý písmo. To je paráda!
Geniální nápad: zlatý na modrým podkladě. Pak taky miluju hromadně posílat ostatním avíza a nebo když můžu zažlutit v diskusi svůj příspěvek, aby se zvýraznil. Byl bych proto, aby bylo víc takových zvýrazňovacích možností. Třeba možnost zvýraznit červeně komentář k někomu, koho miluju. Aby bylo jako jasný,  že jsem mu to napsai s láskou.

PS: Na Písmáčku se chystají velký změny a už je to prý na prasknutí. Každej návrh může projít!


79 názorů

kóza
24. 08. 2011
Dát tip
Ten pán z Norska nás musí mít všechny hrozně rád, když nám pouští takovou pěknou muziku od toho pána co už zpívá jen na deskách!

Norsko 1
23. 08. 2011
Dát tip

oranžový tým taky!

heartrate
23. 08. 2011
Dát tip
mimo tvoji bublinu iluzí

heartrate
23. 08. 2011
Dát tip
tys mi radil, abych se vdala, že pak budu v bezpečí? kde to žiješ :D

heartrate
23. 08. 2011
Dát tip
já se nikdy nevzdávám

heartrate
23. 08. 2011
Dát tip
zrádče!

heartrate
23. 08. 2011
Dát tip
asi jsem se do toho zapletla :)

Fabet Anal
23. 08. 2011
Dát tip
Otázkou je, jak na tomto serveru odlišit štěkot a kousání...

Narvah
23. 08. 2011
Dát tip
.dukea.

heartrate
23. 08. 2011
Dát tip
ono to může být jen zdání.. a psi, kteří štěkají, nekoušou

Fabet Anal
23. 08. 2011
Dát tip
Ano. Také jsem povznesen. Jen nevím, jestli heartrate v případě Márvina a Značkovací mašiny opravdu chrání slabé a bezmocné. Spíš bych řekl, že naopak. Hoši jsou docela ranaři.... :-))

heartrate
23. 08. 2011
Dát tip
láska povznáší :)

.duke.
23. 08. 2011
Dát tip
No paráda! Lásky plnej Sípáček za chvilu bude. Aby to unesl!

Whitesnake
23. 08. 2011
Dát tip
Miluju všechny a všechno

orinoko.a
22. 08. 2011
Dát tip
duku, tak ja tebe taky!

f.l.věk není důležitý, když miluješ

.duke.
22. 08. 2011
Dát tip
Miluju tě!

orinoko.a
22. 08. 2011
Dát tip
ja bych chtela, aby na pismaku hodne lidi milovalo me,

StvN
22. 08. 2011
Dát tip
Já miluju oranžovej tým, když na to přijde.

och:)

Garth
21. 08. 2011
Dát tip
já miluju dítě na skleníku :-)

chrousta a sebe

.duke.
21. 08. 2011
Dát tip
kolik jí je?

dívku, která se skrývá za nickem "textař od šárky vaňkové". no co ti mám povídat, je nádherná! vlasy až na zem, těsné kožené džínsy, věčně roztřapené. mikina s rozparkem, na nohou svůdné mokasíny. a ty oči plné něhy!

BigBivoj
20. 08. 2011
Dát tip
Právě proto toho musíme využít dokud to jde, než to zakáže!

BigBivoj: o tých stravenkách v českých podmienkach nemá vôbec zmysel uvažovať. Pán Kalousek ich má v úmysle zdaniť :-)

Josephina
20. 08. 2011
Dát tip
dětino!

heartrate
20. 08. 2011
Dát tip
nemáš

BigBivoj
20. 08. 2011
Dát tip
Ale vy to vůbec nechápete! Každý uživatel dostane za 30 tipů jednu stravenku od admina a za 30 tipů bude malý výběr od nadřízeného kritika /sponzora/ tomu zaplatí každý stravenkou v té samé hodnotě a kritik postoupí stravenku nahoru ke svému nadřízenému adminovi, všichni budou spokojeni a stravenek bude pořád dost pro všechny! Musím poslat grupáč všem, protože se tu všichni milujeme navzájem, nemám snad pravdu?

Kandelabr
20. 08. 2011
Dát tip
škoda očí pro takovouhle diskusi. kolik vám je? deset?

aha, dobře, zeptám se. nooo, tao přece kařdí ví, že miluju Pavlíka a ne pana chrousta:D

BigBivoj
20. 08. 2011
Dát tip
Pavlik si udělal alternick a ted je to Petr proč ho sháníš, myluješ ho ? Růženko to opravdu nevím, musíš se zeptat v nějaké diskusi až ji zase nějakej žvanil založí!

jeee, pane Bivoji, to jako diš budeme tipi dávat, nebo dostávat? o Pavlíkovi nevíte?

BigBivoj
20. 08. 2011
Dát tip
Já mám rád stravenky, prý je budou admini a kritici vyplácet od září za tipy a výběry!

Being
19. 08. 2011
Dát tip
já miluju Martyho Mcflye, i když je trochu menší než já, ale to důležité se skrývá uvnitř

já mám ráda Pavlíka, ale je nezvěstní!!! Nevíte něgco gde bi moch bít?

Jen počkej, dá ti sem velkej fb palec a google+ a twitter, atp. a budeš moc milovat úplně všechny...

Já miluju Márvina a MM. Bez nich by tu byla nuda. I když babička mi vždycky říkávala: "Víc chlapů najednou nedělá dobrotu." Tak si asi budu muset vybrat, ale nevím kterýho...

feferonka
19. 08. 2011
Dát tip
Já taky upe miluju, když mi svítí zpráva od někoho, to jsem štěstím bez sebe. .) A taky miluju tu svobodu slova tady, fakt jako.

jejdavilda
19. 08. 2011
Dát tip
Houby vykecám, jen to napíšu na hlavní stránku

Dero
19. 08. 2011
Dát tip
Hej, co se stalo se Sípáčkem?

feferonka
19. 08. 2011
Dát tip
Já ti to řeknu a ty to vykecáš :P :)

jejdavilda
19. 08. 2011
Dát tip
feferonko, tajně se milovat smí, ale lépe, když mi to řekneš:-)

feferonka
19. 08. 2011
Dát tip
Já tady někoho miluju tajně. Smí se to?

jejdavilda
19. 08. 2011
Dát tip
Bych taky chtěl milovat Mar, ale netuěím co to je. Snad MěřeníARegulace

Norsko 1
19. 08. 2011
Dát tip
jó vlašáček a s rohlíčkem. to je na debatku. co na debatku, celou diskuzi

ja mam rada vlasak. skoda, ze na pismaku neni vlasak.

Norsko 1
19. 08. 2011
Dát tip
Pokud ke všemu ještě miluješ Norsko, ani tobě dnes nemohu nic vytknout

.duke.
19. 08. 2011
Dát tip
Já tebe, Mar!

.duke.
19. 08. 2011
Dát tip
Jo, přesný, někoho blokovat mi taky jednu dobu přišlo fajn. Když pak třeba došel pod alternickem a rozjížděl další kolo. Ale to už nedělám. škoda že tu chybí funkce označit někoho, koho miluju. Postoje k ostatním užovatelům jsou řešeny pouze dichotomně - Oblíbený, Neoblíbený. Škoda. Snad to Dero rozšíří i o Milovaný/á.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru