Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rada jak si poradit s hnusnou kritikou

23. 08. 2011
16
53
2945

tato rada nebila sice určena pro písmáka, ofšem na fšech serverech to chodí podobně, tak si mislím, že se bude hodit i tadi a někomu pomůže.

 

Já furt radím, radím, a někteří si tí mí radi vůbec nečtou a sou pak celí nešťastní a nevjedí si radi.

Jak přijímat kritiku sem už tadi psala, ale ráda vám zas připomenu co a jak, hlavně diš vám na dílo skočí nějakí debil a začne vám vitíkat gde co, prostě nenechá na vás suchou niť.

Tak.

Napsali ste úplně geniální dílo. To se dá ofšem čekat, že vám ho někdo rostrhá na cucki, páč lidi sou závistiví a mít talent je neodpustitelné.

A abi toho nebilo málo, někteří diš vidí blbí koment, sou hnet na koni a eště si přisolí.

Vi pak doma pláčete, máte fstek a s tí rosčilenosti začnete odpovídat chujovini, obhajovat sfou práci a hádat se.

To je chiba.

Musíte bít asertivní. Co to f praxi obnáší?

 

Příklad: žádná myšlenka, příšerné rýmy, scestný slovosled a ve škole jsi asi často nepobýval(a), když vidím ten pravopis.

 

To bi jednoho naštfalo, to se ví.

Co dělat?

Nejlíp je dát chechtavého smajlíka a otpovjedět: nooo, ot tebe to fakt sedí! Četl(a) sem tfá díla a chechtal(a) sem se jako blázen aš do večera a dokonce eště ve spaní.  Ono mi to ani za komentář nestálo.

 

Pak hnet zalarmujte fšechni dostupní kamarádi, ať tam vlítnou, fšak oni uš si poradí.

Nejlepší sou takoví co se rádi hádají a musí mít poslední slovo.

Gdo píše tak hnusní kritiki, mívá taki sfí kamarádi. Ti začnou plivat tí sfí hnusní jedi a uš to jede.

Po vašem nešťastném díle uš nigdo ani nevzdechne. Vi si f pohodě můžete číst, dávat plusi a mínusi a ozvat se tu a tam, diš vidíte, že nepřítel začíná mít navrch.

Pochopitelně je třeba mít se na pozoru, jestli nepřítel neopsadil strategickí pozice u vašich obránců a nevlítnul na jejich díla.

Musíte okamžitě zakročit! A ne že vás napadne vyklidit pole!

F KAŽDÍM PŘÍPADĚ DBEJTE NA TO, ABI STE MJELI  VŽDI POSLEDNÍ SLOVO!

Je to skvělá zábava. Ste sice ulítaní po celím serveru jako nějakí čokl s jazikem na vestě, večer fšak dete spát s pocitem dobře vykonané práce.

 

Pak je tu eště jedna možnost, že se zamislíte a f duchu připustíte, že bi kritik moch mít eventuálně pravdu a skusíte s tím něco udělat.

To se tadi ofšem moc nepoužívá, je to jen pro slapší povahi co nemají vlastní názor a vitříbení fkus.

 

Tak piš péro a kritizuj o duši. Vaše vjerná Růženka.


53 názorů

jo. já pudu spát, vi se tadi klidně vzdělávejte a já vám pak odepíšu, diš příjdu. Dobrou noc.

VH64
22. 11. 2011
Dát tip
+++++ (ale pak stejně špatně dopad, pavouček)

tak já s fáma budu kamarádit. A diš vám nějakí debil skočí na dílo, hnet mi dejte vjedět, jo?

Merxanta
02. 09. 2011
Dát tip
Nemám kamarádi :o(

děkuji, pane konkurente.

No jo, má paní ví jak na to. Napsala to naprosto bravurne !!!

jen si přečtěte mí dnešní dílo a raďte.

heartrate
25. 08. 2011
Dát tip
ach né, co je s Pavlíkem? už ho našli? nechci ani domyslet...

tadi to nšjak jiskří:DDDD uš to víte o tom Pavlíkovi? čekám na krvelační radi. Ale nejdříf pudu do sprchy, sic zhebnu sama!

heartrate
25. 08. 2011
Dát tip
není třeba děkovat předem

heartrate
25. 08. 2011
Dát tip
tak éterické bytosti, jako je Ellectra Beatrice, budu pod svá ochranná křídla brát obzvlášť ráda!

:o)))vi ste fšichni takoví vděční čtenáří, aš mám radost a je mi fajn na duši:DDD

Ychtil
24. 08. 2011
Dát tip
:-))*

avox
24. 08. 2011
Dát tip
to jsem potřebovala! teď ještě pohledám, nejspíš ve sklípku, ty průbojné kamarády :-))

heartrate
24. 08. 2011
Dát tip
bezbranných duší se ráda zastanu, jestli se fakt neumějí bránit a nemají lepšího zastánce

f tom sklepje bude teda veselo:DDDD Elektro, no t je nabílední. Křechkí duše potřebujou průbojní kamarádi, anebo tu druhou možnost.

heartrate
23. 08. 2011
Dát tip
dobrej, Bivoji.. nepochopil jsi to úplně přesně, řeč byla pouze o tom, že též připadal v úvahu pro roli bubáka, nikoli admina, víš

BigBivoj
23. 08. 2011
Dát tip
Dobrý den! naučil jsem se zdravit, když někam příjdu koza taky zamečí /prý/. To už jsem se stal adminem a znovu s papouchem ? tak to bude smazáno za chvíli úplně všechno a zůstane tady jen kafe a pozvánky do skal na trilobity

Diana
23. 08. 2011
Dát tip
Tys to zase rozhrábla, Růženko. Tebe nemít! A kdyby ty rady nepomohly, zalezu k holkám do sklepa. Už teď je tam, jak vidím, dobrá parta! :-)))

heartrate
23. 08. 2011
Dát tip
ty si pleteš sklep a sklípek

sveřep
23. 08. 2011
Dát tip
:)

heartrate
23. 08. 2011
Dát tip
proč?

ŠIROKÍ ÚSMĚF:D

heartrate
23. 08. 2011
Dát tip
okýnko tam je, ale zamřížované

to já zase čtu chujovini ráda. Mje to baví:D

heartrate, je f tom sklepje okínko?

pane Marvine, fšak vi si uš poradíte! Gde se já, hloupá Růženka hrabu se sfíma radama na vás!!!!!!!!! ofšem zase, probudit admini, není marní, že?:DDDD pane blboune, žebi?????? opánky, vy nebuťte taková lekavá. Pavouci vám uštrikujou krajkoví punčoški, diš na ně budete hodná, no!

heartrate
23. 08. 2011
Dát tip
toho bych se nebála, před chvílí jsem tu někde psala, že psi, kteří štěkají, nekoušou :)

heartrate
23. 08. 2011
Dát tip
radši moc nespoléhej na naši laskavost, dokážeme být i tvrdé

heartrate
23. 08. 2011
Dát tip
stačil by i Bivoj nebo papouch :)

heartrate
23. 08. 2011
Dát tip
sklep mám, ještě zatemním okýnka a nastěhuju dovnitř hodně pavouků!

...koleduješ si o udělení "Nobileho cetky za mýr", no ten co přece napsal „Posso dire la verità“

heartrate
23. 08. 2011
Dát tip
ta tu ještě nebyla, ale mohl bys napsat něco o tom, jak admina naštvat, s tím máš myslím dost zkušeností :)

:DDDDDDDDDD holki, vi ste fšechni geniální:DDDD jedu k vodě, tak zatím páčko:D

Yfča
23. 08. 2011
Dát tip
Růženko, klepla jsi hřebík na kebuli! Kritik je hloupý člověk, který nedokáže rozdýchat to, že nikdy nenapíše tak geniální dílo, které právě přelouskal. Proto ho rozcupuje na kousky. ;o)

renegátka
23. 08. 2011
Dát tip
Růženko, já se nestačím divit jak jednoduché, celý server svede boj a ty zůstaneš nad věcí

heartrate
23. 08. 2011
Dát tip
dobrá strategie, Růženko, jsi rozenej vojevůdce.. ta snaha mít poslední slovo vede často k vyčerpání všech zúčastněných stran, ale stojí to za to! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru