Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Náš degenerát je svinsky blbý

30. 08. 2011
4
2
1846

 

Tož kurva, ogárci a robki! Ten moj sinátor nečistý je tak blbý, kurva, že vám o tem mosim něco svinski krásného sprasiť  na papyr jako! Tož tak. Začalo to kdysi dávno, nědy minulí týden, sinátor připrckal ze školi a celý sa cukal a tvářil sa, jako nědo, kemu sa v rycochu nasucho procházala vypasená rakůská teplotechna, hnetkaj su poznala, že je cosik čpatně, kurva. Srala su ale na to, nemněla su chuťku rubat z něj co sa de schrulo a šla su račik hodit sranec do kadibůdy. Tož ale darmožrůt bol celý den takto čpatný, až mi to k večíru nedalo, stahla su spocená punčocháčiska, kurva, nandala donitř šutřiska z cesty k baráčisku a začala tim obuchem rotovať nad kefó a Chuji, vidim, že sa v tem tvem mozečku retardovaném cosik krůtí, tož to visipaj ze seba, nebo z tebe nadělám krmeni pro svině a tchyni! A sinátor sa začal cukať a Maminečko moje milovaná, máš pravdu, nebi mně, nebi mně, šicko ti řiknu, ale vobec sa mi nesce, je mi zatěško sa o tem baviť s kymkolif. Tož su dala ten noví krásný obuch do almary a Chuji, sedneme si na to tadyk ke stolu v kuchyni a sedli sme si a on začal. Viš, maminečko moje hodná, dostali sme na angličtině takoví úkol, spracovať svůj rodokmen. A já mu do teho skočila a Ty chuji malí, tož to bolo na takového malého retardovaného degenka svinsky složité, viť? Dostals gulu a bojiš sa, že ťa svinsky zrasim, kurva. Ale on Nene maminečko, dostal su jednušku, ale o tem to neni. Viš, jak su chrul ten rodokmen, tož su zistil takovů nedobrů vjec. A já Jaků nedobrů vjec? A on, maminečko moje, viš, já su si při tem ujedomil, že ty a tatinek ste bratranec a sestřenica. A jak to řikl, začal békat a já ho čopla za gulki, dala si ho na klin a svinsky krásně ho dlachnila a Ty muj nepovedený debilku, ty sa bojiš, že si degenerátek, dyž sme s tatinkem příbuzny, kurva, viť? A on békal a kyval kefičkó a já Neboj sa chuji, si sicek degenerovaný jaksviňa, ale není to tim, že tata a mama sů něco jako brašul a švestra, kurva! Šicko je jinak! Každupádně ty teď uděláš svinsky heskó vjec, ukážeš pjekně, že sa vobec za svoje rodiče nestydiš a napišeš do teho tvého zasratého rodokmena, že papryka je muj druhý sinátor a že mně jednó otrtkal a já obřichatěla a z teho obřichatěni su pak visrala tebe, chuji! Napišeš tam, že tvůj tatinek je zároveň tvoj bratr a že ty si obrofskí degenerát a zdůrazniš, že máš na levé pazóře šest prstů, v pitliku enem jedno varlisko a místo kytáry plůtef jak od mroža! A pani učitelka ti to ve škole heski podepiče a já to skontroluju a neci slyšat žádné proč, prostě to tak zprasiš a eslik ne, tož tě zrasim a vykulím, hajzle jeden! Tož a pak su ho porubala a nechala ležat na dvořisku. Tož ogárci a robki, sinátor to šicko udělal jak su poručila, za dva dny skutečně přinesl cár papýru a na něm ten paskvil a podepsané to bolo od učitelské candule, tož su bola spokojená, že je ten můj pazgřivec tak heski poslušný. Podrbala su ho za ušadlem a viš ty co, darmožrůtku? Za to, žes mamince okázal, jak si poslušný pejsek, kurva, ti zchystám překvapeni. A jak su to řikla, vivalila su z maštale sudisko a valila ho klesu, gde má zemljanku retardovaný Kuba, kurva, tam su nasbírala klesti a suchó trávu, zapálila a nandala to Kubovi pod dveřiska a vikůřila ho jak cigánsků rodinu! Jak viletěl ven, čopla su ho za páčo, profackovala, nalifrovala do sudu a už si to zasik srala spátky dom, kurva! Lidi moji milovani, vi uš to vite, ale sinátor eště ne! Retardovany Kuba je sinátorovo skutečné fotřisko. Jak su doprcala dom, zala su sinátora, celý sa tam chudák cukal, nejeděl, co přinde, odevřila su sut, vindala Kubu a Hele, darmožrůte, viš gdo to je? A on Ježišikriste maminko, to je ten uchyl Jakub, znám ho, loni tu kvuli němu bola policie, jak měl seks s tou kozou uprostřed návsy, je duševně nemocny a fuj, strašně smrdi! A já Bingo a viš co eště? On je to tvůj fotr! Jednó na mně hůpnul z křovi, mněli sme falcovačku, dělali sme to na šecki způsoby a z teho jsi vzniknul ty! A sinátor zbělal jaksviňa a začal hýkat a Maminko, to ti nejeřim! To ti nejeřim!  A já Jeř mi to, chuji, papryka je odnarozeni bezkulčák, viš? Z lulána mu viletuji enem scánky, viš?  Tož a sinátor sa rozbékal mohutně a v tu chvilu sa v retardovaném Kubovi rozhořel ten otcofski inštinkt, objal sinátora a cosik brebentil nesrozumitelného, bolo to krásné! Tož su je spolu zavřila do kadibůdy, abi si to tam mohli šicko viřikať jako retardovaný otec s debilnim sinátorem. Tož prvnich deseť minut sa bůda třásla svinsky, rachocalo to tam jako dyž býk ramluje jalovicu, ale pak sa to uklidnilo a po zbytek dna bol klid. Večer su ty dva vymrtvolené lulány vilovila ven, sinátora prcla do jeho mrdniku, Kubu zabednila spátky do sudu a vrátila do zemljanky. Tož tak. Hotová telenovela. Sinátor je po tem seznámeni s tatinkem celý čpatný, nemluvi, je bledý jak guvno z můchy, ale co! On sa z teho za pár týdnu spamatuje! Hlavní je, že nikdo neumřel!


2 názory

heartrate
31. 08. 2011
Dát tip
Milu, ty seš moje jistota, píšeš podle sebe a ne aby ses zalíbila, já ti za to moc děkuju a pozdravuj ode mne sinátora!

:-DDD nezklamals.. T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru