Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O duši

06. 09. 2011
9
13
2088
Autor
welena

Snad jednou...

Nahlížím skrz žaluzie.

Kdybych chtěla, položila bych si hlavu na stůl a dlouze přemítala o smyslu bytí nebo o tom, co si koupím k obědu. Vzpomněla bych si na všechny bolesti, které mě v životě potkaly včetně rozbitého kolena, které mi táta drhnul benzínem. Na vyražený dech tenkrát pod třešní vzadu na zahradě. Na strach ze tmy, když máma odešla. Na poslední výprask provazem. Na okamžik, kdy mi táta řekl, že všichni jednou umřeme.

Zavřu oči a nechám všechno přebolet. Všechny dětské bolístky i opravdové rány a pokusím se nahlédnout do své dětské duše. Dušičky malé holky, co skákala radostí, když slunéčko sedmitečné vyšplhalo až na bříško prstu, roztáhlo krovky a odlétlo do nebe. Ucítím ve tváři sluneční paprsky prvního dne prázdnin, kamínky na cestě pod bosýma nohama, vůni spadeného listí ve vlasech, krajíc namazaný máslem u sobotní snídaně.

A znovu poběžím po strništi až na vrchol kopce k opuštěnému stohu, vyšplhám až nahoru a spatřím celý svět.

Tam mě najdete. Rozesmátou, rozcuchanou bosou holku.


13 názorů

kocicka 8
29. 03. 2012
Dát tip
T

G.Rast
11. 11. 2011
Dát tip
připadá mi, že tak nějak se mi také tyhle věci o duši honí hlavou :)

osvobozující třepotání beruščích křídel...ten pocit tam je.

welena
22. 09. 2011
Dát tip
srozumeni děkuju, že jsi se ke mě zatoulala :-)

srozumeni
22. 09. 2011
Dát tip
Jen jsem se tak zatoulala...Nádherné...****

...člověk si nevybere,nevím :)

welena
09. 09. 2011
Dát tip
Gabi, děkuju, že jsi se zastavila, někdy je to těžké, ale nedá se jinak...

welena
09. 09. 2011
Dát tip
pane nejapný a to je špatně nebo dobře? :-)

gabi
09. 09. 2011
Dát tip
Zavřu oči a nechám všechno přebolet. tak je to najlepšie...*

...a mi se líbí taky,je tak trochu jako od méně mladé dívky ;)

welena
08. 09. 2011
Dát tip
Díky JariAgnes, tohle je moje první próza, tak jsem ráda, že se někomu líbí :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru