Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sonet o nepřizpůsobivých občanech, díl 1.

07. 09. 2011
0
6
1823
Autor
supizmus

škoda že toto své veledílo jsem nenapsal o 10 let dřív, jistě by se dostalo na CD kapely Buty "Normale" :-)

Na severu dalekém
žije chlapec černý
neoplývá majetkem
dívce své je věrný
 
Po Cajzlovských sportbarech
smrdí lebky holé
bijí se na fotbale
řvou na sebe vole
 
Chlapec černý
s lebkou holou
neradi se mají
 
při setkání
jejich pěsti
na souboj se dají

6 názorů

Rapový souboj možná, ale na poezii bych to pasoval opatrně.

Vio
07. 09. 2011
Dát tip
Říkanka.

dajakbol
07. 09. 2011
Dát tip
Takéto máloslabičné trocheje upratané do drobných strof a striktného tvaru, to chce veľký cit pre výber jazykového materiálu i rytmické nuansovanie, inak sa len zvezieš po téme ako loptoš po zábradlí, čo vyvolá sotva viac než chápavý úsmev. Kdeže – ľudové metrum a vysoká arteficiálna forma, to chce inakšie tvorivé nasadenie, aby to ladilo a dráždilo. V prítomnej podobe je to plytké, banálne, mdlé, bez vtipu a nevypointované. Navyše i rytmicky neustrojené (predložky na ľahkých dobách).

Honzyk
07. 09. 2011
Dát tip
pro me prilis p o p i s n y, ja bych zastoural hloubejc teda...

avox
07. 09. 2011
Dát tip
asi to před deseti lety nebylo ještě až tak akutní...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru