Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha srdečního svalu

08. 09. 2011
26
46
3271
Autor
aleš-novák

bít

či

nebít?

 


46 názorů

Kočkodan
21. 09. 2011
Dát tip
Prosím snažně milý svale, Nedávej mi ještě vale. Tvoje činnost záslužná je, Nechci vidět brány ráje.

Chigwell
10. 09. 2011
Dát tip
*

jejdavilda
10. 09. 2011
Dát tip
Netuším proč, ale u už mám šesté avízo. No nic, musím trvat na tom, že Čok to zpíval zvukomalebněji

Kdybis nebil tolik bílý, nebíval bis bit u Billy.

Diana
10. 09. 2011
Dát tip
:-) Co dokáže čeština! A to prosím existují odvážlivci, kteří flákají pravopis! Pobavilo úžasně!

Garay
10. 09. 2011
Dát tip
To máš jako když u biliardu ubili Jardu. Strašně smutný věci... A když tě někdo chce dobít... (a nemyslí kredit)... Pak se ti chce blít, protože je lepší s ním nebýt. :D :D :D A dost, Chytilová - nebo tě zbiju.

Dobít nebo dobít !!

to není od tématu, prostě jeho srdeční sval nebil, proto Bill nebyl...

zbyl tu zbitý Bill? :o)

bacha aby sis nenabil

Ychtil
08. 09. 2011
Dát tip
:-)*

Alegna
08. 09. 2011
Dát tip
:-) tlesk Alešovi i Květoňovi

Taubla
08. 09. 2011
Dát tip
trefné!

Garay super!!! díky za rozvinutí tématu :O)

Garay
08. 09. 2011
Dát tip
avox: V lihu už nebije... Bývávalo, když bívávalo :D

však proto to sem píšu, aby se to z jůesej rozšířilo i k nám. Politická korektnost na nejvyšší úrovni :o)

MKbaby
08. 09. 2011
Dát tip
aleš: Já se picnu - takový výklad nemá chybu, to si musím zapamatovat a někdy to ve vhodnou chvíli použiju! :) Květoň: Nezklamal jsi - jako obvykle :) Sval by taky mohl svalovat vinu na jiné :)

brakenridge to v jednom svém textu popsala jako "enviromentální zaostalost" - prostě vlivem vnějšího prostředí ten člověk překračuje standardní emisní hodnoty...

Úvaha svalu (obecně): Svalit se či nesvalit?

MKbaby
08. 09. 2011
Dát tip
aleš: Taky dobrý :) I když o tělesných vůních vím taky svoje, protože mi každou chvíli nějaký bezdomovec přinese do krámku svoji sklizeň z popelnicových polí...

MKbaby
08. 09. 2011
Dát tip
Je tedy fakt, že ve všech třech zmíněných případech mám pocit, že jablka nespadla daleko od stromu :)

Poznámka v žákovské knížce: Zapáchá. Umýt. Odpověď otce: Nečichat. Učit.

avox
08. 09. 2011
Dát tip
jasně že bít... kde by bylo, kdyby nebilo?

MKbaby
08. 09. 2011
Dát tip
Poznámka v žákovské knížce: "Odmlouvá a je drzá!" Připsáno otcem: "To má po matce. Seřezal jsem je obě!"

děti se nemají bít...ale řezat!!!

MKbaby
08. 09. 2011
Dát tip
Tohle, ač sám nejsem srdečím svalem, si říkám vždy po třídních schůzkách, vysvědčení a při náhodných kontrolách aktovky mých dětí... :)

neměl bych to srdce...

Prosecký
08. 09. 2011
Dát tip
Bude to seriál o tělesných orgánech?

Garay
08. 09. 2011
Dát tip
Jak uvažuje jícen či hltan je mi jasné...:D

Diana
08. 09. 2011
Dát tip
rozhodně bít! (Je skoro jedno, koho ;-))

srozumeni
08. 09. 2011
Dát tip
pardon-čeština

srozumeni
08. 09. 2011
Dát tip
No není ta češtuina úžasná...je...***

jejdavilda
08. 09. 2011
Dát tip
A to potom jo

Ferry
08. 09. 2011
Dát tip
tenhle je úplně nový ze Šluknova

jejdavilda
08. 09. 2011
Dát tip
neval mě po uších, takový film neexistuje, leda bys ho sama natočila. Já totiž sbírám čsl filmy, abys věděla zlolajnice

Ferry
08. 09. 2011
Dát tip
nikoli, jejdo, jde o film Hledám dům s holubyt to víš, Alešku, když trávím dny na číhané u tvé stránky :)

jejdavilda
08. 09. 2011
Dát tip
že by ferry narážela na starý hit pražského výběru z filmu Hledám dům holubí?

Toscana
08. 09. 2011
Dát tip
Tohle bych před takovým letitým kardiakem raději ani neříkala... mohl by to aplikovat na pěst místo na srdeční sval. :o))) *t (... i když: možná i Hamlet byl kardiak a dumal nad Yorickovou lebkou o něčem úplně jiném než o filosofických otázkách existence) :o)

to je neuvěřitelné, o půlnoci a stejně mi za minutu přijde komentář :o)

Ferry
08. 09. 2011
Dát tip
beat *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru