Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vyznanie?

20. 12. 2001
5
0
1974
Autor
lubi

si na zjedenie

povedal

 

nič viac

nič menej

 

tá predstava

ma posúva

od požutého

šťavnatého kúska

cez krátky pobyt

v jeho žalúdku

peristaltikou čriev

až medzi

splašky

kam

nepochybne

patrím


Petula
02. 01. 2002
Dát tip
No, tak jsem zde první (letos)... Doufám, že tě nesnědl! Byla by Tě škoda!!! Nedej se! ░▒▓-_-▓▒░

Pepo
21. 12. 2001
Dát tip
Kam nepochybne patríš??? Lubi, nie chvíľu, ešte dlho - dlho medzi nami. Lebo aj sem patríš, medzi nás.

Bix
21. 12. 2001
Dát tip
krásny sled asociácií, len čo je pravda, lubi !! :o) požutý šťavnatý kúsok Vyznanie "si na zjedenie" je naozaj svojím spôsobom nechutné... Toto dielko sa mi páči, pozeráš na na veci nevídane :o) A k tým splaškám - no, no, lubi !!

hermit
20. 12. 2001
Dát tip
ale ne, nesplachuj se... ještě určitě ne... aspoň proto, že ti to tak hezky píše....:-) dobrá báseň! TIP!!! (a anoanoano!)

lubi
20. 12. 2001
Dát tip
Hermit: tak dobre, ešte chvíľu vydržím...

hermit
20. 12. 2001
Dát tip
vydrž, vydrž.........!!! (abys věděla, jsem úplně stejnej plesnivec, jako ten, co ti to řekl....;-)))))))

Naso
20. 12. 2001
Dát tip
Hohohooooo, ten koniec.... Prečo ten pesimizmus? (na prvý pohľad). Keďže je to však metafora - zjesť od lásky - ten posun je pravdaže menej septický a viac lyrický. OK!

Bhati
20. 12. 2001
Dát tip
lubi: Nedám Ti tip...z jednoho prostého důvodu...nepodpořím Tě v myšlence, že patříš mezi splašky...

kachnička
20. 12. 2001
Dát tip
ale, ale, ale....myslím, že tahle slova jsou spojená s něčím pěkným. Znáš svou cenu...?

lubo
20. 12. 2001
Dát tip
ako može kráľ vykonať slávnostnú cestu črevami žobráka : viď Hamlet

zolli
20. 12. 2001
Dát tip
ahernajs.....báseň pěkná, ale kredo...to mě zabolelo! MTR Kdy že se poznáme osobně?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru