Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

* Blesková láska

12. 09. 2011
9
14
3172

vezmu to hopem

čekej mě

přijedu stopem


14 názorů

Kočkodan
23. 11. 2011
Dát tip
Jarmilo promin, sem tam se mi tam podobné „lahudky“ nechtene pripletou. Blázen v tomto smeru jeste nejsem. Díky za tvou milou reakci na mou reakci na tvou Blázenku.

jé, to je velká kritika)))

Kočkodan
23. 11. 2011
Dát tip
Je-li v aute ridic pouze, po preprave bran se touze. Zena ale volant svírá? Bezpecnosti velká míra. Písmák.cz | Jarmila_Maršálová: * Blesková láska Písmák Písmák na Facebooku Písmák na Twitteru Liste mit 7 Einträgen Písmák Díla Autoři Moje Pošta Akce Soutěže Listenende Přihlášen/a: Kočkodan Liste mit 3 Einträgen Vložit dílo Vstoupit na CHAT Odhlásit se Listenende NOVINKY Dodatečná úprava pravidel Časopis Kafe 4 Změna majitele Písmáka Seznam úprav Písmáka On-line Liste mit 67 Einträgen Admin F Anriena avox bielacarodejka BigBivoj cenec Cervenejcudlik Červený vrabec Čokoládová dada Dalimir dazdozienka experimentátor Fabet Anal gfpavel gringoo Grunge hajdam heartrate Hwi Nori Jarmila_Maršálo... Jarmila_Moosová Jaroslaw Novák Kapsa Kočkodan Kuchot Kukučín Květoň Zahájský Lakrov Locus Solus malej_blazen MarK. Marking Machine Marys Mladý pán P. Octopus Syd panK. pasažier letu 1... pavlikovaruzenk Poltergeist přistřižená Rampoušek reinka ROMYNIKA R!So Sarrah sharik srozumeni svarcava synáček Štěpa z Hřibska Štírka Tartaro Tony.cs Tragicus vesuvanka víla z kapradí vk Vojtěch Egon Sv... Water Lily woodeman xanti září 2005 Zordon Ženatej 1maslo1 16 Listenende +17 neviditelných Tabelle mit 4 Spalten und 12 Reihen * Blesková láska datum / id 12.09.2011 / 392443 Vytisknout | Přečíst později autor Jarmila_Maršálová Přidat autora k oblíbeným kategorie Miniatury, hříčky sbírka Z@MYŠLENKY, zobrazeno 116x [ seznam ] počet tipů 9 Dát tip [ seznam ] v oblíbených 0x Přidat dílo k oblíbeným [ seznam ] zařazeno do klubů Dílo není v žádném klubu. * Blesková láska přijedu stopem čekej mě vezmu to hopem Sdílejte dílo: Send to Facebook Tweet This Email # 0 Tabellenende Názory čtenářů Tabelle mit 2 Spalten und 22 Reihen 12.09.2011 09:16:36 MKbaby Já to znám jinak - jako vzkaz vojína základní služby, který právě obdržel povolení k opuštění zeleného ráje: Píšu ti, píšu, připrav si ****, přijedu rychlíkem s plným pytlíkem :) 12.09.2011 09:24:08 aleš-novák autostop není zrovna nejrychlejší způsob dopravy...Cesta z Řecka mi stopem trvala tři dny. A to jsem to na Slovensku vzdal a jel vlakem :o) 12.09.2011 09:27:58 R. L. */úsměv 12.09.2011 09:39:19 BigBivoj ses nějak rozjela :) MKbaby já to znám taky jinak Píšu ti pomalu protože vím že pomalu čteš 12.09.2011 10:04:19 Diana aleši, jde o to KDO stopuje. Snad by ses nesrovnával s Jarmilkou? Hádej, kdo z vás dvou to "vezme hopem" ;-)))* 12.09.2011 11:45:15 Johann Wolfgang Mária Amadovič Láska bez záväzkou a bez povinností...bohužiaľ realita dnešného života 12.09.2011 12:54:34 avox jakápak realita dneška... Babička jedné mé kamarádky už před pětačtyřiceti lety konstatovala, že současná mládež je jen takové, cituji: "Pojď sem, dej sem, ať tu dlouho nejsem!" Nikdy nic neplatí absolutně :-)) */ 12.09.2011 13:20:03 Jarmila_Maršálová ono to jen blbě vypadá, mělo to znamenat, že přijedu co nejrychleji! každý se v tom najde po svém...díky)) 12.09.2011 13:44:37 aleš-novák no, když se to jmenuje Blesková láska, tak není divu, že to čtenáři chápou jinak než autorka :o) 12.09.2011 18:02:21 Diana Jéje!, ale já jsem taky myslela tu rychlou cestu. Promiň, Jarmilko, nenapadlo mne, jak to vyzní. Hezké ženě každý zastaví, u mužů se rozmýšlí.... 22.09.2011 17:32:26 prazskejpepik Tak ja si počkam. * Tabellenende Přidat vlastní názor - kritiku Avíza: Nechci odsud dostávat avíza Vážná kritika Soukromě autorovi (do zpráv a bez avíz) Přidat tip Odeslat Veškerá autorská práva na jednotlivá díla náleží výhradně jejich autorům. Právní odpovědnost za obsah uveřejněného díla nese jeho autor v plné míře. pismak.cz 1997 – 2011, na Facebooku a na Twitteru Provozuje: Jaroslav Polakovič (http://dero.name/)

Diana
12. 09. 2011
Dát tip
Jéje!, ale já jsem taky myslela tu rychlou cestu. Promiň, Jarmilko, nenapadlo mne, jak to vyzní. Hezké ženě každý zastaví, u mužů se rozmýšlí....

no, když se to jmenuje Blesková láska, tak není divu, že to čtenáři chápou jinak než autorka :o)

ono to jen blbě vypadá, mělo to znamenat, že přijedu co nejrychleji! každý se v tom najde po svém...díky))

avox
12. 09. 2011
Dát tip
jakápak realita dneška... Babička jedné mé kamarádky už před pětačtyřiceti lety konstatovala, že současná mládež je jen takové, cituji: "Pojď sem, dej sem, ať tu dlouho nejsem!" Nikdy nic neplatí absolutně :-)) */

Láska bez záväzkou a bez povinností...bohužiaľ realita dnešného života

Diana
12. 09. 2011
Dát tip
aleši, jde o to KDO stopuje. Snad by ses nesrovnával s Jarmilkou? Hádej, kdo z vás dvou to "vezme hopem" ;-)))*

BigBivoj
12. 09. 2011
Dát tip
ses nějak rozjela :) MKbaby já to znám taky jinak Píšu ti pomalu protože vím že pomalu čteš

autostop není zrovna nejrychlejší způsob dopravy...Cesta z Řecka mi stopem trvala tři dny. A to jsem to na Slovensku vzdal a jel vlakem :o)

MKbaby
12. 09. 2011
Dát tip
Já to znám jinak - jako vzkaz vojína základní služby, který právě obdržel povolení k opuštění zeleného ráje: Píšu ti, píšu, připrav si ****, přijedu rychlíkem s plným pytlíkem :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru