Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Balkánské reportáže III.

12. 09. 2011
21
17
1595


Doma se mi vstávat většinou nechce. Na dovči, to je jiná. Jsem odpočinutá, žádoucí nových zážitku, mimo jiné, je tu snídaně.

Doma nesnídám, teda, jen občas a tak různě, jakože, například v poledne.

Dnes bylo třetí snídaně. Opět jsme první a odcházíme poslední, kolem desáté hodiny. Spojíme to plynule s prvním ranním pivem.

A teď, proč píšu o takových nesmyslech?

Páč, jednak se mi to líbí, že někdo o mně tak pečuje a pak, pobavil mě Borůvka. Četl si takové ty recenze klientů na netu.

Já to nečtu. Mě to nebaví a vůbec nemám čas. Pokud jsem on line, tak jedině literární servery, sem tam juknu na mejl.

No, a lidé, hlavně pánové si stěžují, k jídlu pořád totéž a totéž!

Přiznávám. Fakt jo.

Dva druhy bílého chleba, pak, něco mezi lívanci a langošama, dva druhy lákavých marmelád, několik pikantních omáček, sýry, vaječina, volská oka, máslo, tři druhy salámů, opečený salám,  smažená uzená slanina a klobásky, mimo to, rajčata, okurky, meloun, dva druhy džusu, kafe, mléko a čaj. Pokud něco dochází, okamžitě je dodáno.

Sakryš, maně přemýšlím, co ti lidé, k čertu snídaj doma. Možná nadívané labutí krky, lanýže v prasečích ouškách, nebo ještě něco exotičtějšího.

Jo, a Borůvka, víte co?

Sháněl se na netu, po překladu vajíček natvrdo.

Někdy mám pocit, že jsem si vzala blbce.

 

 


17 názorů

Robinia
13. 10. 2011
Dát tip
*

Stařec_007
03. 10. 2011
Dát tip
První ranní pivo?? :-)))) *

Chigwell
16. 09. 2011
Dát tip
:))))já snídám kafe a cigáro,na dovolený se většinou vyprošťuju,takže pivo-byl bych hodnej host :) *

srozumeni
14. 09. 2011
Dát tip
Dostala jsem cuť se nasnídat...***

BigBivoj
13. 09. 2011
Dát tip
Pane jo do desíti snídat, to tam prožerete třetinu dovolené, pak jdete na pivo před obědem, po obědě siesta, půl hodinky k "černýmu", půl hodinky zpátky, svačina, kafíčko před večeří, večeře, pořádně se nadlábnout, když je to zadarmo, a pak se trochu projít před spaním. Ty jo to je dovolená, to se pak musí spát i ve třech hvězdičkách sladce.

prvni ranni pivo nezni spatne :-)*

...Borůvka promine,na konci jsem se zasmál :D

no míchaný vajíčka ty by miláčkovi chyběli kam se hrabe nějaká exotika : divočina: he he znala jsem včelaře, ten povídal: kam na mě s moooořem : radši byl doma u včeliček jo jo...

..jogurt já nerada..ale ten je tu taky..i lupínky..na to jsem zapomněla..)))

Diana
12. 09. 2011
Dát tip
a kde je kaviár? (Já snídám ovesné vločky s bílým jogurtem - to aby ti to nebylo líto :-))*

..to víš..tři hvězdičky..nejsem Rokefeler..)))

a krevety nic? Co to je za laciný hotel?

:o))))

renegátka
12. 09. 2011
Dát tip
tak ho chápej, z téhle nabídky se nedá vybrat nic k jídlu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru