Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kosmopolitní vlastenectví

13. 09. 2011
5
10
1868
Autor
Aroganc

 

 

 

 

S vědomím

potopených

trajektů

hořících

ropovodů

sloužíme mše

In nomine Patris

et Filii

et Spiritus Sancti

za hokejisty

prach jsi

a v prachy

se obrátíš

 

amen

 

 

 


10 názorů

Aroganc
08. 10. 2011
Dát tip
pro mě osobně spíš filtruji svůj názor na věc, ale každý může mít jiný názor... ;)

spíš se snažit vytvořit velkou poezii na malých věcech než na velkých událostech. předpokládám, že to tak není, ale nemůžu se ubránit pocitu, že pro svůj účel zneužíváš událost. amorální?

pété
04. 10. 2011
Dát tip
vyborny namet, pravdu mas... T

Aroganc
18. 09. 2011
Dát tip
Proti těm mrtvím nic nemám. Jen mě nějak baví poměr zájmů. Když máš v hlavních zprávách 10 minut věnovaných třem mrtvým, kteří jsou pohřbeni s vojenskými poctami a byli přepraveni do Čech armádním speciálem, aniž by sloužili v armádě, za které slouží mši pražský arcibiskup, aniž by byli věřící, za které "celý národ zapaluje tisíce svíček a chce z nich pomalu udělat národní hrdiny, poté se věnuje 45 vteřin několika mrtvým Čechům v Řecku a poté následují dvě zmínky o potopení lodi s 150 mrtvými a hořícím ropovodu, u kterého je situace podobná. Obě zprávy dohromady pod 30 vteřin. Nechci moralizovat, to určitě ne. Jen mě to celé ještě stále trochu mrzí...

hm. současné. po všech médiích ještě tady. + www tak ti nevím. co jsi tím chtěl nám smrtelníků říct?

eliska112
14. 09. 2011
Dát tip
tak nějak celé* :)

Emmma
14. 09. 2011
Dát tip
Pěkná citace WWW =)

Gymnazistka
13. 09. 2011
Dát tip
Moc se mi líbí kombinace češtiny a latiny. Tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru