Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Balkánské reportáže VI.

17. 09. 2011
21
17
2281


Dnes jsme se vydali na Pomorie. Z nostalgie a navštívit Naska, u kterého jsme byli vloni ubytovaní. Po včerejším bujném večeru, se ploužím jako lemra. Protestuje celé mé zubožené tělo, i nohy, se servanými puchýři.

Lékárna je prý nedaleko, říkala ta milá paní. K mému překvapení nás poznala. No jo, takových závisláků, co lítají s noťasem a hledají vifi free, zas tak moc nebude.

Opatrně srkám vyprošťovací hovězí vývar a malé pivo.

Myslím na samé hlouposti. Napadlo mě třeba, že měl Andersen asi ploché nohy. Bolely ho, proto si uměl tak dobře představit utrpení malé mořské víly a tu úlevu, když si večer máchala nožky v moři.

Jinak je tu už nějak smutno. Takové ty letní hospůdky majitelé postupně demontují. Krámky s plážovými šátky, klobouky, lehátkama a podobnými krámy zmizely.

Na páži seřazené kostry slunečníků.

Moře je sytě modré, poklidně šumí. Rackové vypadají překvapeně. Rozhlížejí se a říkají si, to je divné, kam všichni zmizeli?

Tady jsme vloni tančili na ulici sambu.

A vzpomínka, které se musím zasmát. Koupali jsme se v noci nazí. V srpnu byla pláž plná ve dne v noci. Vražedné vedro.

Borůvka mi říká: „mám technickou, nemůžu na břeh.“

Já: „ukaž?“

A on: „nooo, tos mi pomohla.“

Dnes koupil v lékárně náplastí. Nohy polepil, politoval, na zpáteční cestu sjednal auto za dvacet euro. A ta stará paní, z restaurace, co tam maj wifi free, mi dala adresu svého fejzbůku.

Doufám, že píše latinkou, tu cyriliku ze sebe soukám jak prvňáček.

 


17 názorů

..díky Rob..za tvou trpělivost:o)))

Robinia
13. 10. 2011
Dát tip
Tak jsem přečetla všechny Tvé reportáže a připomnělo mi to naše zážitky, když jsme procházeli bulharské pobřeží od Achtopolu k Varně, díky.

Stařec_007
03. 10. 2011
Dát tip
Super!! *

Chigwell
02. 10. 2011
Dát tip
Pěkné,Halinko :) *


jen aby nepsala latinkou latinsky....

avox
18. 09. 2011
Dát tip
cheche... konec dobrý, všechno dobré :-))*/

Nepochopeny
18. 09. 2011
Dát tip
Humorný cestopis ktorý hlcem lačne : ) T

technicka je erekce? :-DDDDDDDD***

..díky všm čtoucím:))) ..Květoni..a to sem ji sem ani nechtěla dávat..to neumím posoudit..:)))

Tahle má konečně šmrnc. (-:

srozumeni
17. 09. 2011
Dát tip
Ať žije romantika...***

100Wzarovka
17. 09. 2011
Dát tip
Hlavně, že jste s Borůvkou poznali sami sebe! :-))) Mám na Bulharsko podobné vzpomínky, jenže dřívějšího data :-))

Diana
17. 09. 2011
Dát tip
:-)*

renegátka
17. 09. 2011
Dát tip
to jste asi pěkně řádili, ještě teď se rackové chechtají*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru