Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

překvapení s Monikou

18. 09. 2011
1
8
1047
Autor
Kitias

na silnici zahozené rukavice,

ještě od šmíru.

ve škarpě pohozené drobnosti jako bota, třináctka klíč, ponožka, tepláky, potítko.

ve větvích smrčku se pohupuje košile a kalhoty hned pod tím koukají z vysoké ostré trávy.

vůz označený vystražným trojúhelníkem, s otevřenou kapotou, z motoru ještě stoupá pára(jen opravdu lehce, proti světlu viditelná).

z lesa se ozývá.
 

přemýšlím, kdo tu nechal otevřené opravované vozidlo.

opřel jsem bycikl o zpocený asfalt, stojánek mám zlomený už dlouho.

překračuji ostružiní za rygolem a odháním letní mušky, strhávám pavučinku mezi mladými kmínky břízek ve výši obličeje.

vydávám se do lesa šmírovat.

hnedle jsem zakopl o bedlu, která čumí z trávy.

 

támhle za tím roštím vykukují nohy.

jen kostnatý nohy od kolen, u kotníku schrnutý modrý, špinavý montérky.

montér bude zpocenej, tedy to si myslím, podle toho, jak na něm ta mladičká sportovkyně s čelenkou hopsá, vlasy špinavě blond kudrdlinkatý, cvičme v rytme,

hlavu v záklonu, rukama si mne do špičky tvarovaný kozičky, šusťákovou mikinku rozepnutou, bradavky k nebi, oči zavřený, záda v luk prohnutý.

stále nevidím jeho.

 

přestává mě zajímat ona a pomalu se snažím v podřepu zjistit jeho výraz.

odhrnu větvičku tisu těsně u země a čumim z metru na Moniku z pětky ze čtvrtýho patra našeho činžáku!

 

že je blázen do motorů jsem věděl, ale že má ptáka...


8 názorů

Ychtil
18. 09. 2011
Dát tip
:-)

gringoo
18. 09. 2011
Dát tip
v tom bude nějaká kulišárna..

Honzyk
18. 09. 2011
Dát tip
knihu "Dospivate v muze", gringoo:D

gringoo
18. 09. 2011
Dát tip
huráá ...huráá, já něco vyhrál!?? :-)

Kitias
18. 09. 2011
Dát tip
správně gringo to je ta chybička ...

gringoo
18. 09. 2011
Dát tip
mno.. tepláky, kalhoty, a pak ještě monterky, no ale třeba bylo -20 a von(a) měl pod monterkama ještě tepláky,ale to by se jí zase nepostavil v tej klendře... je to zapeklitý:-)

Kitias
18. 09. 2011
Dát tip
a něco tam nesedí - až teď jsem na to přišel, nechám to tam, jestli někdo najde chybičku :-)

Honzyk
18. 09. 2011
Dát tip
..kitiaskuv zivot plny prekvapeni..)):D*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru