Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ohlédnutí za létem

21. 09. 2011
26
36
3339
Autor
aleš-novák

působí to možná

trochu jako legrace

chodit v sandálech

když teploměr

vyleze sotva na dvacet

 

je marné volat

vždyť ani neznám jméno

Léto nepřijde zpátky

nezatančíme prodlouženou

 

suchý list z ořechu

a cigáro

když už jsem trochu

pod parou

na konci září

začínám znovu čekat

na Jaro


36 názorů

Chigwell
02. 10. 2011
Dát tip
Krásný*

A.H.
27. 09. 2011
Dát tip
*

Toscana
25. 09. 2011
Dát tip
PS: Proti Merlotu 2009 nemám jediné slovo protestu. Takže mohu-li, připojuji se ke skupince čekatelů u tebe na židličce. (Neboj, já už tomu pití moc nedám, spíš jen tak decentně ulíznu.) :o))

Toscana
25. 09. 2011
Dát tip
Takhle rozčekaných na jaro nás je při příchodu podzimu mnohem víc, mě nevyjímaje, Aleši. :o) *t

Letos se k čekání na jaro nepřidám. Docela jsem se těšil na podzim... a hodlám si vychutnat si pohodu čím dál dříve nastupujícím večerům. A nebude-li sluníčko, klidně se vyhřeju u kamen.

...fajn*

MKbaby
23. 09. 2011
Dát tip
Nespěchej, ještě musí přijít Ježíšek. Ale jaro je nejhezčí. Když se nalejvaj pupence a sýkorky zpívají, sluníčko začíná hřát... a přicházejí složenky za roční vyúčtování za plyn, elektřinu atd...

LadyLoba
22. 09. 2011
Dát tip
ja chodim jeste porad v sandalech .. od prvniho dubna ... jsou to tytez s kterymi jsem pred rokem tapala po Spanelsku :)

úvahy nad smyslem života jsem kdysi shrnul do lapidárního UVAŽUJE SNAD CHROUST O NESMRTELNOSTI ČLOVĚKA?

Edvin1
22. 09. 2011
Dát tip
Vlastně každé roční i životní období je unikátní. Nebo jsi snad zažil jediný den, který by byl navlas stejný jako některý jiný? Já ne. I když - to záleží na úhlu pohledu, ale i na naší vnímavosti. Je tomu stejně jako s celým lidským životem - má takový smysl, jaký mu dáme. BTW - odvěká otázka o smyslu života už někdy byla předmětem Tvých zdejších úvah? Jestli ne, tak snad by bylo načase.

některá Léta a Jara jsou prostě výjimečná, Edvine. doporučení rád přijímám...

Edvin1
22. 09. 2011
Dát tip
Upnout se na teplá roční období je jako tesknit za ztraceným mládím. Naštěstí se jaro zase vrátí a ta doba čekání na ně není tak zoufalá. Osvojil jsem si snad moudřejší životní filosofii - hledám krásu v každém ročním i životním období. Smím doporučit?

ArnieR
22. 09. 2011
Dát tip
Někdo čeká na jaro, někdo se čeká s jarem:). Potažmo i s Jarem.:)

jejdavilda
21. 09. 2011
Dát tip
*

srozumeni
21. 09. 2011
Dát tip
To jsme se teda sešli. A ještě navíc piju nealkoholické pivo. Tak dobrou noc.

to já taky, ale nikomu to neříkej...

srozumeni
21. 09. 2011
Dát tip
Jééé, díky. Ale jsem strašně nudnej patron. neva?

tenhle večírek je otevřen pro všechny dobré lidi, vítej :o)

srozumeni
21. 09. 2011
Dát tip
Vnucovat se na mejdan nebudu, ale líbí se mi...*****

Diana
21. 09. 2011
Dát tip
Příjemně trochu nostalgické, trochu ironické. Vynalézavé rýmy. T****

8hanka
21. 09. 2011
Dát tip
krasne vie byt kazde rocne obdobie, ci aspon jeho kusky -farebna jesen s babim letom, trblietavymi pavucinami,sustanim listia pod nohami, biela zima s vonou z kominov, tesenim sa na Vianoce, kedy sme aspon na chvilku detmi, po nich jarne slniecko, cerstva zelen, pupavy, podbele, kratke nohavice a leto:)

Hesiona
21. 09. 2011
Dát tip
A to já ne, já miluju tohle barevný období a užívám si ho, protože voní a nezpůsobuje alergii:)

sklenička i židlička...

avox
21. 09. 2011
Dát tip
zbyde ti pro mne sklenička? jen maličká... :-)) */

gabi
21. 09. 2011
Dát tip
aleši, pre mňa nemusíš, ja si prinesiem Becherovku :-)

no, nečekal jsem , že se večírek rozběhne tak rychle...zřejmě budu muset ještě přiobjednat :o)

Alegna
21. 09. 2011
Dát tip
hm, to je moje oblíbená odrůda, ale koukám, mělo by si to jaro pospíšit, no raději se poohlédnu také po nějakých vinných zásobách :-))

Merxanta
21. 09. 2011
Dát tip
mám ráda podzim. Je barevnej :o)

zrovna mi přišel karton vína, tak nám to čekání bude pěkně utíkat :o) jestli tedy nepohrdnete Merlotem 2009...

Alegna
21. 09. 2011
Dát tip
máš pravdu :-)), ale věřím, že je kamarád

gabi
21. 09. 2011
Dát tip
Alegna neviem, aleš nás varuje pred dlhým čakaním, tak neviem...či nás chce odradiť alebo to s nami vydrží rád :-)

Alegna
21. 09. 2011
Dát tip
nestrachujte se děti čas tak rychle letí než opadá listnáč dub udělá jaro dupy dup (počkám ráda s Vámi, tedy jestli můžu :-))

bude to možná dlouhé čekání...:o)

gabi
21. 09. 2011
Dát tip
jeeeej, môžem počkať s tebou? *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru