Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

šest

Výběr: hermit
22. 12. 2001
9
0
1408
Autor
čtyřicet

přídí člun

k  vánočnímu majáku

ještě modlitbu pro delfína

a nové poleno pastýřům do ohně

ryba v děloze panny

má zářivé oko

kováři brousí hřeby meče

a kovají oslíka

k cestě  za alexandrijským majákem


Erwin2
20. 05. 2003
Dát tip
Nevím.

řásná
01. 10. 2002
Dát tip
*

Zly
29. 07. 2002
Dát tip
*

ivana
24. 05. 2002
Dát tip
překrásné-t- názvu jsem si ani nevšimla, co je mi po něm, když...

čtyřicet
15. 02. 2002
Dát tip
Corbiere: Vyhrňme si rukávy, když se kola zastaví, hej rup, hola hej, do práce se dej. Čest práci, aktivisto!

Corbiere
14. 02. 2002
Dát tip
Já to nepochopil tedy vůbec a ani se mě nijak nedotkla, zdá semi to jako plno keců a skutek utek

jin_jang
06. 02. 2002
Dát tip
Myslíš, že je tu někdo, kdo to pochopil? Myslím, že tím, že dáváš básničkám jména jako čísla, o mnoho přicházíš. Jaká hlubší kritika???

čtyřicet
06. 02. 2002
Dát tip
jin_jang: Nevím, jestli tu báseň někdo pochopil. Ale snad se někoho aspoň dotkla, něčím v něm pohnula, něco probudila. Nechci zjevovat jasné pravdy, raději chci podněcovat. Myslíš, že někdo pochopí strom nebo vodu? Ta čísla mají hluboký význam pro mě, uznávám, že pro čtenáře asi nebudou moc podstatná. Názvy u těchto svých básní nechci.

Lyryk
22. 12. 2001
Dát tip
Od vánočního majáku k alexandrijskému... abych byl spravedlivý i k sobě, jedinou spojitost s alexandrijským majákem mám ve svých znalostech s egyptem, což zase časově nesedí, po narození Krista nevím o Egyptské pouti; také není jasné, kdo je subjektem této básně, kdo je na tom člunu plujícím (časem?); možná, že kovají oslíka (schovaní) za alexandrijským majákem, což by symbolicky leccos vysvětlovalo... :-))) autor má ovšem krásné metafory a velkou snahu...

Janis
22. 12. 2001
Dát tip
*

hermit
21. 12. 2001
Dát tip
fakt motlitbu? hm, tak jo..... hezký vánoce....... tip, pěkné, pěkné....... vizionářské... a ještě mi tam stejně něco chybí....

Pepo
21. 12. 2001
Dát tip
Prehustené... ale niečo ma ťahá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru