Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Máma

24. 09. 2011
3
2
1251

Pro ostatní je to jen písnička. Stejně jsou všichni opilí, ani ji nevnímají.
Jen můj už pěkně podnapilý strejda se nakloní ke spáči vedle sebe a říká: " Tuhle jsem si nemohl odpustit."

Z repráků se ozývá písnička od Rammsteinů Mutter. Mám ji taky ráda.
Vím co prožívá. Z repráků zní jakoby z dálky: " Mutter! Mutter!"
Naše oči se střetnou. A jak to dělá tatínek, když se ocitne v situaci, kterou nic nezmění, kývne hlavou a přitom zavře oči.
Uděláme to zároveň a oba víme, že nám babičku a pro Toma maminku nic nevrátí . . .

Je krásnej teplej chorvatskej večer. Sedím vedle tatínka a z telefonu nám hraje písnička od Čechomorů Místečko.
Oba ji posloucháme a ikdyž tátovi nevidím do tváře vím, že pláče. Chytnu ho za ruku a mlčím. Není co říct.
" Nestarej se matičko, nestarej se matičko."
Písnička dohraje, my se s tátou podíváme do očí a mlčky zavřeme oči a kývneme hlavou . . .
 

 

 Život musí jít prostě dál
 


2 názory

...fajn*

Jiří
24. 09. 2011
Dát tip
show must go on! .-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru