Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

cestovatelská úvaha (5)

24. 09. 2011
16
17
2448
Autor
aleš-novák

pod obloukem

dvojité duhy

nevím

kdo z nás

je ten druhý


17 názorů

Chigwell
02. 10. 2011
Dát tip
...sem viděl i obrácenou duhu-v Anglii,střízlivej,přísahám :))) *

Edvin1
28. 09. 2011
Dát tip
Jo jo, to věřím, já jich viděl na nebi i hned několik. Já si jen tak trochu podumal...

tady taky upustím od vysvětlování...skutečně jsem viděl dvě duhy nad sebou, jen na krátký okamžik. A je z toho úvaha...

Edvin1
28. 09. 2011
Dát tip
Nerozumím tomu. Jsou-li spolu dva, je pro každého vždy ten druhý ten druhý. Snad kdybych pod vlivem drogy, snad nějakého mystického učení nebo jakési filosofie začal vnímat sebe jako někoho jiného, dokázal se postavit vedle sebe, vtělit se do nějakého svého alter ega, pak by mi tyto řádky dávaly smysl. Jak jsi to myslel Ty? P.S. Jako kluk jsem po vydatném dešti sledoval oblouk duhy, jehož jedno rameno spočívalo nedaleko na louce. Vzpomínám si, že déšť tak nasytil vzduch vláhou a slunce bylo tak silné, že barvy oné duhy byly nebývale jasné. Křikl jsem na kluky, že bychom mohli na tu louku zaběhnout a v té duze skákat, a že by se lidi divili. Běželi jsme tedy, ale duha s každým naším krokem popolezla o stejný kousek dál. Honili jsme ji dost dlouho, až jsme to vzdali. Stáli jsme pak v mokré trávě, celí schvácení, a dívali jsme se na ni, až se rozplynula. Takže to, co píšeš, je dle mé zkušenosti nemožné. Ale hezké. Holt, pohádky bývají krásné. Někdy.

A.H.
26. 09. 2011
Dát tip
*

MKbaby
25. 09. 2011
Dát tip
Děkuji slovutné porotě za jedině správný závěr i hodnocení :)

1.vyhraje cestu do ráje? MKbaby Pod obloukem dvojité duhy dvojitě splácím společné dluhy, měsíc co měsíc složenek porci. Stará se zhlédla v jinačím borci...*** když přijde prázdno v loži i v peněžence vizi měj krásnou: pivo a utopence...***

MKbaby
25. 09. 2011
Dát tip
Uzřím-li před sebou uzenku utopenou, logicky vzpomenu na kdysi milovanou. Sic sklerotik, vzpomenu si přece, ač už je to pár pátků. Vykoupal jsem ji v řece s cihlou na krku na památku.

když přijde prázdno v loži i v peněžence vizi měj krásnou: pivo a utopence...

MKbaby
25. 09. 2011
Dát tip
Pod obloukem dvojité duhy dvojitě splácím společné dluhy, měsíc co měsíc složenek porci. Stará se zhlédla v jinačím borci... :)

Ferry
25. 09. 2011
Dát tip
pod obloukem dvojité duhy jsou oba tam pobývající ti první - jsou tam SPOLU přece

avox
25. 09. 2011
Dát tip
každý svou duhu? :-)) "...tam, tam, tam za tou duhou..." */

Diana
25. 09. 2011
Dát tip
:-)*

Toscana
25. 09. 2011
Dát tip
ten, kdo fidlá druhé housle, ne?? :o)) *t

Kočkodan
24. 09. 2011
Dát tip
K resení problému dvojité duhy je umne potreba fernetu* vzpruhy. ((* nebrat vázne!)

Alegna
24. 09. 2011
Dát tip
:-)* možná duha je ta druhá

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru