Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ujíždím na tvarohu

28. 09. 2011
20
42
3000
Autor
Marcela.K.

 

Nevím kam jsem jela tvým služebním autem, nevím ani proč.

Neznala jsem cestu a  místo po silnici jsem najela na pěšinu pro chodce.

Jela jsem po ní až ke schodům.

Lidi co mě míjeli, se mračili, ale ta cesta byla tak úzká, že jsem se nemohla obrátit.

Před schody jsem zastavila.

Dala tu dlouhou fábii do ruksaku a  snažila se slézt z té pěšiny po sněhu, který tam ležel.

Smekaly se mi boty.

Vlastně jsem ten břeh celý sjela po zadku

A dole jsem se podívala do batohu a místo auta jsem tam našla jen tu modrou pláštěnku, kterou jsi bral na túru do Tater. Já ti tvrdila, že je to zbytečné, že nebude pršet

Řekl jsi :,,Uvidíme.“

A nepršelo

 

Pak jsem potkala  Evu s mladým klukem. Líbali se a ona dělala, že mě nevidí a holky mi pak řekly

že je rozvedená, že se zbláznila do toho mladýho. Nevím, kde se tam vzali.

Myslela jsem si, že má svého muže docela ráda, ale musela jsem  hledat to auto.

 

Nějaký pán mi poradil, ať jdu na dopravní inspektorát, že to je ta budova přímo přede mnou.

Vešla jsem do dveří a vykřikla. Na stole stála hlava, byla živá a kouřila. Ten chlap oddělal desku stolu a narovnal se. Byl celej.

Hmm, ten se  asi nebude divit, že jsem auto strkala do batohu, řekla jsem si a pověděla mu to.

,,Cože? Vy jste si dala auto do batohu a někdo vám ho ukradl?! Jakou mělo poznávací značku?“

 

,,Nevím,“ odpověděla jsem.

Bála jsem se ti zavolat, že by ses zlobil, že jsem ti ztratila to auto, když bylo služební. Taky mi bylo divný, že jsem ho unesla a že jsem ho nacpala do toho ruksaku. Možná šlo trochu složit, ale kola jsem rozhodně nevypouštěla. Možná kus čouhal a proto mi z batohu vypadlo…

,,Byl na něm obrázek . Přes celou boční stranu. Žena v plavkách, sedí na lžíci a pod ní je nápis – Ujíždím na tvarohu.“

,,Jo, tohle? To stojí támhle u vojáků. Ale musíte mi napřed  nahlásit tu značku. Jinak vám ho nedáme.“

Chtěla jsem ti zavolat, už jsem držela mobil…ale pak jsem se probudila.

 


42 názorů

Marcela.K.
04. 03. 2021
Dát tip

Incognit, no nevím, jestli tohle je "mozek v pořádku" :-) Ale ten sen mi zůstal v hlavě i po probuzení, tak jsem si ho mohla zapsat .


Marcela.K.
04. 03. 2021
Dát tip

Ale ten konec je přece pointa. Ten příběh by bez ní byl přece úplně blbý :-)


bixley
03. 03. 2021
Dát tip

Konec, při kterém se ze snu neprobudí. :-)


Marcela.K.
03. 03. 2021
Dát tip

??? Co to jako má být?


bixley
03. 03. 2021
Dát tip

Chtěla jsem ti zavolat, už jsem držela mobil…

Ale vtom auto ke mně samo přijelo a já nastoupila. 


Marcela.K.
03. 03. 2021
Dát tip

No v tomto případě si myslím, že by to vědět měl.


bixley
03. 03. 2021
Dát tip

A musí to čtenář vědět?


Incognit
03. 03. 2021
Dát tip

Hezký sen a má dramatické momenty a logickou linku- tady je mozek jistě v pořádku a umí třídit a kategorizovat. Jen tak dál.

 Dávám i tip.


Marcela.K.
03. 03. 2021
Dát tip

Njn...jenže to by čtenář nevěděl, že to byl sen ;-))


bixley
03. 03. 2021
Dát tip

Já bych tam o tom probuzení nepsala. Nechala bych to jako takovou sýrárnu. :-)


annnie
03. 03. 2021
Dát tip

No Marcelko!!! Ihned jdi spát!!! Chci další!!! Paráda! Díky, velmi pobavený tip a.


Zbora
09. 12. 2019
Dát tip

Jediné, co jsem si pamatovával byly lítací sny. To bylo tak intenzivní, že si na ně pamatuju dodnes. Ale myslím, že už se mi moře let žádný lítací nezdál. Nevím, jestli je to věkem, nebo čím....


Marcela.K.
09. 12. 2019
Dát tip

Tenhle byl opravdu barevnej :-) Zdávají se mi někdy příšerný blbosti a taky je zapomínám, pokud si je hned nezapíšu ;-) 


Zbora
09. 12. 2019
Dát tip

Koukám, že o hodně přicházím tím, že si sny nepamatuju :(


Marcela.K.
09. 12. 2019
Dát tip

To "neprobuzení" čeká každého. Takže "díky za každé nové ráno" kdy nám je dopřáno otevřít oči :-)


Marcela.K.
09. 12. 2019
Dát tip

No, někdy je lepší se včas probudit ;-)


trojort
09. 12. 2019
Dát tip

...ten pech probouzení... :)


Lerak12
23. 08. 2018
Dát tip

To není "jen sen." To je dar! A vlastně je mi idetita námětu fuk. Mám rád tenhle druh humoru! Máš múzu k pomilování, Marcelo.


Marcela.K.
23. 08. 2018
Dát tip
Ne :-) on je ing přes mléko...vyráběl ho :-))

a manžel má rád tvaroh? zjedol by mi ho? :)


Marcela.K.
23. 08. 2018
Dát tip
:-) tak jo, ale manžel už je v důchodu ;-)

aspoň sa nemusím báť, že by si siahla na môj, môžeme sa kamarátiť


Marcela.K.
23. 08. 2018
Dát tip

:-) Je to jen záznam snu ... ten nápis s obrazem ženy v plavkách na lžíci na služebním autě byl pravda...tvaroh ani nijak zvlášť nemusím :-)


tak vidím, že v praštených snoch by sme mohli súťažiť a na tvarohu ujíždím já, ako to že ma ešte nikto nenamaľoval na auto? tvaroh, trstinový cukor, trošku kyslej smotany a hodne hrozienok alebo brusníc, to musím každý deň, inak mám absťák *


Lerak12
23. 08. 2018
Dát tip

Byla jsi do teď fakt dobrá. Ale tento humor překonal vše, co jsem zde v obdobném stylu vůbec četl. Jsem rád za takovou přihrávku. Je to pro můj vkus perlička... Nemá to chybu... Je to nádherný!!

Šup mezi oblíbené.


Marcela.K.
23. 08. 2018
Dát tip

.


Marcela.K.
23. 08. 2018
Dát tip

:-D na sny jsem expert...a tu ženskou v plavkách tam fakt manžel měl, byla legrace, když jsem seděla vzadu a stáhla okénko ;-)


guy
10. 10. 2011
Dát tip
:-)

Marcela.K.
02. 10. 2011
Dát tip
:-)) no, právě, to jediný je z toho snu pravda. Díky všem za zastavení a pokud jste se usmáli, mám radost.

zasil
02. 10. 2011
Dát tip
Žena v plavkách, sedí na lžíci a pod ní je nápis – Ujíždím na tvarohu. Dobrá reklama pro tvarohárnu :))

Agibail
30. 09. 2011
Dát tip
fajn napsané :-))*

jejdavilda
29. 09. 2011
Dát tip
Mě se zdá o Bivojovi, divné*

nostalgik
29. 09. 2011
Dát tip
Na tvarohu neujíždím a auto do batohu necpu, ale nemůžu dosáhnout na pedály... než se probudím. :o)

Lakrov
29. 09. 2011
Dát tip
Ještě chybí výtahy pohybující se po všech třech souřadnicích a chůze napříč nepřehledným kolejištěm plným výhybek, k němuž se řítí několik vlaků zároveň... Kdo to říkal, že o nás sny cosi prozrazují? :-)

renegátka
29. 09. 2011
Dát tip
jo, dobrá fantazie

MKbaby
29. 09. 2011
Dát tip
Solidní úlet :)

Marcela.K.
28. 09. 2011
Dát tip
Fakt? Mně se taková blbost snad zdála poprvé :-))

gringoo
28. 09. 2011
Dát tip
joo tak podobný sny mívam často teda..:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru