Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Knihy

29. 12. 1999
3
0
1524
Autor
Kovi

Chyť svou šanci, zkroť svého býka. Tvé myšlenky jsou býk. Buď toreádorem. Poslouchej šílené zvuky, které vydává kniha. Můžeš je přece slyšet jen ty, tak se jim poddej. Skřeky neznáma, husí kůže, výbuchy v hlavě, nevídaná zář, obzor zakrytý černým mrakem. Bledý měsíc se svou pyšností. Padej do hlubokého spánku, závoď se svými sny a pokud vyhraješ, uvidíš ... Prosím, neberte mi moje knihy, moje malé knihy, velké svým obsahem.
Kdysi mi vzali moje knihy, asi když mi bylo šest sedm. Byly to dětské knihy, ve kterých jsem si četl každý den. Pak mi je rodina jednoho dne prodala do antikvariátu a já už neměl knihy. Proto teď jsem pravým, nefalšovaným, kvalifikovaným knihovníkem. Osud se rád zasměje.

Anonym
12. 07. 2000
Dát tip
Tak to je soda !

Dany
27. 03. 2000
Dát tip
Pohladil jsem zasněně svazek vedle mne ležící ..... vím o čem mluvíš ..... ..... já chci domů ke své knihovně ..... oprašovat ..... projít se v nich .....

Anonym
25. 01. 2000
Dát tip
Vyhrajes.
Lamp.

Tanizaki
10. 01. 2000
Dát tip
Kovi, krásný krásný krásný... TIP

Bibša
03. 01. 2000
Dát tip
Kolem knih je taky skutečný život ... dá se prožívat stejně intenzivně, příliš unikáš skutečnosti a žiješ vlastním životem, zdá se mi... ehm ... jestli můžu říct...

Špuntík
30. 12. 1999
Dát tip
tohle mě konečně od tebe zaujalo....

Merle
29. 12. 1999
Dát tip
Vždycky jsme si myslel, že mám knížky rád, ale proti tobě jsem jak Koniáš :-))

Bříza
29. 12. 1999
Dát tip
máš úžasný nápady :)))

Sly
29. 12. 1999
Dát tip
Kovi, právě teď báseň tvá plyne v mém srdci?! či hlavě? no prostě někde. Skvelý nápad.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru