Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

manuál predovšetkým pre handicapovaných

03. 10. 2011
10
10
2445

handicap

napr.
medzi rečou spomenúť že máš obrnu
prípadne chorobu motýlich krídel
svalovú dystrofiu
alebo marfanov syndróm

v každom článku to zopakovať
+ priložiť fotku

a keď bude treba
treba rozprávať o svojej homosexualite
o časoch keď si žil ako bezdomovec
vytlačiť slzy
súcit
schovať sa za ideu

ktorá ospravedlní tvoje písanie


10 názorů

NePoe_ta
05. 10. 2011
Dát tip
handy-cup? Leda tak ve tři odpoledne.

blbka to je skvelej pribeh

blbka
04. 10. 2011
Dát tip
No a co? Někdy je třeba trochu zapůsobit na lidi, když něco potřebujeme. Ono to stejně funguje jen proto, že se to má, že se musí politovat, že je vhodné vyhovět tomu "nešťastníkovi"...Mám zkušenost, že lidé fungují pořád "něco za něco"...takže neupřímnost za neupřímnost. Moje spolužačka na gymnáziu nechala "vymřít" celou svou rodinu, když se v hodinách latiny omlouvala 83 let profesorovi, který ji statečně vyvolával každou hodinu ( neměl u ní žádnou známku), s tím, že byla na pohřbu tomu či tomu. Na konci pololetí jí řekl: "Majerová, vy jste už mnohonásobný sirotek, tak já vám tu čtyřku dám, i když u vás nemám žádnou známku. Nevím, jak to bude v pololetí druhém, jedině, že by vás někdo adoptoval a opět by vaši rodinu kosila smrt." Důležitý byl výsledek. Zabralo to!

Sorry za dvojí poslání a stejně tam asi má bejt ypsilon...

A co takhle lehce disfunkční... Omlouvá, neomlouvá citový vydírání? *

A co takhle lehce disfunkční... Omlouvá, neomlouvá citový vydírání? *

vk
04. 10. 2011
Dát tip
výborne, zatínaš do živého, ale ešte častejšie ds vyskytuje: medzi rečou spomenúť, že si šťastne zamilovaný alebo ti zomrel otec schovať sa za emóciu...

zajimava myslenka *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru