Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hospodyňky

04. 10. 2011
13
18
4443
Autor
Kočkodan

Dobrá hospodyňka pro pírko i přes plot skočí.

 

špatná alespoň neriskuje, že si přitom přeláme hnáty.

 

 

 


 


18 názorů

Benetka
17. 03. 2023
Dát tip

...skoč pro to pírko Barunko! Já se na to pírko můžu_! :D


Gora
30. 07. 2016
Dát tip

Kočkodánku, to je pravda...dokonce mám schovaná i paví perka:-)


Kočkodan
30. 07. 2016
Dát tip
Irčo díky; domnívám se, že ty máš volný přístup k největšímu množství pírek ze všech Písmáků. (Tedy nemyslím si, že by byli Písmáci opeření.)

Gora
30. 07. 2016
Dát tip

Vtipné...mladé hospodyňky ať skáčou, já už nějaké to pírko oželím:-))) /T.


Kočkodan
16. 03. 2015
Dát tip
Ten výrazný smajlík mne uklidnil, "ach jo" bývá totiz spís neveselé povzdechnutí. :-)

fialka...
16. 03. 2015
Dát tip

ach jo :-))))

TIP


macecha
31. 07. 2013
Dát tip

:) T***


Chigwell
07. 10. 2011
Dát tip
Taky jsem v životě neviděl ženský skákat pro brko-spíš to bylo naopak :) *

Kočkodan
06. 10. 2011
Dát tip
Kdyz by za plotem z dubových kulu rostl cesnek, asi by u pírka váhala hospodyne upírka. Díky vsem za návstevu.

MKbaby
04. 10. 2011
Dát tip
A dobrý hospodář pro pivko i přes plot skočí :)

8hanka
04. 10. 2011
Dát tip
nemusi byt špatná, moze mat alergiu...

Alegna
04. 10. 2011
Dát tip
:-)

dobrý příběh :o)

Neposuzuji
04. 10. 2011
Dát tip
Můj táta měl kdysi schované na dvoře pletivo v roli (budoucí plot). Určitě jej nekoupil. Byl takový sběratel.Všechno se hodí! Soused byl též sběratel tzv. "malá domů".Když byl táta pracovně mimo domov, připlížil se soused v noci k nám a plot si odnes. Jenže role byla těžká, tak si ji schoval jen kousek za naše vrata, že si to asi odveze na kárce. Já musela jít v této Noci zlodějů ven - za vrata, zpátky ukrást ukradeně ukradený plot a schovat ho tak, aby ho soused nenašel.Jinak by mne táta vydědil, že jsem špatně hlídala jeho poklady. ...Pro plot jsem tedy skákala. Přes pírko.Hnáty jsem si nezlámala, ale necítila jsem ruce, nohy, záda nejméně týden, jak jsem plot táhla temnou nocí domů.

Toscana
04. 10. 2011
Dát tip
Božena Němcová to brala moc tyršovsky, já bych to kapánek upravila: Dobrá hospodyňka přes pírko i pro plot skočí. - To je takové použitelnější a každopádně se jeden tolik nezadejchá a už vůbec nehrozí polámat si hnáty, kdežto zisk je nesrovnatelně lepší... :o)))) *t

vesuvanka
04. 10. 2011
Dát tip
hezkýýýýý :-)))) TIP a dík Ona i dobrá hospodyňka když špatně skočí s tlapkou či hnátou možná v sádře skončí... Takže ani dobrá hospodyňka by neměla riskovat :-)))

aleš-novák
04. 10. 2011
Dát tip Benetka
božská manželka? hospodinka

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru