Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozvánka na Literární dílny (4-6.11.)

07. 10. 2011
3
9
2359
Autor
egil

Milí Písmáci,

srdečně vás zvu k účasti na projektu Literárních dílen. Po různých peripetiích se knečný termín, v němž se akce uskuteční, ustálil na 4.-6.11. 2011 - ve Svatém Janu pod Skalou.

Setkání bude probíhat formou kurzu, během kterého budou mít účastníci možnost konzultovat svou tvorbu a tvořit. Na textech známých autorů budou demonstrovány základní básnické/prozaické postupy. Nedílnou součástí kurzu je i kulturní večerní program v nedaleké hospodě U Krobiána.

Dílna je rozdělena na prozaickou a básnickou (10 lidí v každé skupině). Po kurzu bude následovat (dobrovolné) setkání v některé z pražských kaváren i v průběhu roku 2012, kde se účastníci budou moci s autory dále poradit, prodiskutovat svoji tvorbu atd.

 

Lektorskou účast v listopadových dílnách potvrdili: Radka Denemarková, Petr Borkovec, Ondřej Buddeus a David Zábranský.

Cena kurzu je 1200 Kč a zahrnuje ubytování (Svatojánská kolej), vydatnou snídani a občerstvení (coffee breaky). Kurz bude probíhat v učebních prostorách koleje. Obědy a večeře si účastníci hradí sami (výhodné menu v restauraci). Všichni účastníci navíc obdrží zdarma knihu od nakladatelství Fra.

_____________

 

Další informace na http://www.literarni-dilny.cz/

_____________

 

Případní zájemci mě mohou kontaktovat zde na Písmáku do zpráv nebo na mail Ladyss@seznam.cz


9 názorů

egil
10. 10. 2011
Dát tip
Änmo, díky.

Whitesnake
09. 10. 2011
Dát tip
Dostals můj email, Egile? Poslal jsem 25.9. i s domluvenou přílohou. Dík za odpověď.

Tak se mi zdá, že jediné, co má nějakou hodnotu, jsou ty vydatné snídaně.

Fouraix
08. 10. 2011
Dát tip
sv. j. p. s. dobrá volba. jen ta hospoda je v nějaký vedlejší vesnici, v janu je snad jen obecná škola a nějaký občerstvení

feferonka
08. 10. 2011
Dát tip
To jsem to ale pěkně propásla.

kóza
08. 10. 2011
Dát tip
to jsem na pastvě

katugiro
07. 10. 2011
Dát tip
to jsem blázen

Rajmund
07. 10. 2011
Dát tip
to jsem na hřbitovech

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru