Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Česko-Španělsko 0:2

08. 10. 2011
12
16
1590
Autor
Chigwell

Úvodem jen podotýkám,že má žena je svobodomyslný,nestranný,přející člověk :)

 Včera se má žena rozhodla,že jí pozvu na fotbal do místní Sportovky.Proč ne,jsem pro každou srandu.

 Už náš (její) příchod do vystajlovanýho podniku s hordou vytuněnejch fandů mě měl varovat.

 Ve své klasicky nejveselejší (černé) róbě doklapala na jehličkách co nejblíže plátnu,abysme dobře viděli.U vedlejšího stolu seděla parta Hnědočechů (bez urážky! ) ,jednomu z nich se má paní zřejmě zalíbila a chtěl navázat rozhovor: "Z pohřbu,z pohřbu?" Poté,co se mu dostalo stoické odpovědi:"Prevence,panáčku",se jeho obrovský,naproti sedící kolega začal zvedat,načež byl ovšem znovu usazen do židle pronikavým hláskem mé ženy:"Prosím,mohl byste si sednout?Nevidím!Děkuji."

 To,co následovalo,nemá smysl pitvat,to se musí odžít.Jen jsem si až včera uvědomil,kolik je v hospodě při fotbale hluchých míst,do kterých se neomylně,s železnou pravidelností svým "tichým" hláskem trefovala má paní :

-Který jsou naši?Ty červený?Jé a já furt koukam na ty bílý,jsou šikovný...

-Kdo je Bílek?Aha...ty kluci to asi taky nevěděj...

-To se nehraje na třetiny?Já chci čurat,tak dlouho to nevydržím...

-Tak koukej na ty bílý a nebudeš nasranej...

-Maj špatnou taktiku od první minuty,těm bílejm řekli,že maj dávat góly,těm červenejm ne...

-Tři minuty prodloužení?!To je ještě budou trápit?...

-S kým jsme to hráli?...

 Bylo toho víc,ale to už by vás nebavilo číst.

 Od toho vedlejšího stolu jsem nakonec dostal panáka.Moje žena taky.

 Amen   :)


16 názorů

gringoo
17. 11. 2011
Dát tip
to se teda povedlo :-))

Chigwell
17. 11. 2011
Dát tip
Víš,ona není vtipná,ona taková prostě JE,velký problém nastává např. na úřadech a vlastně celkově v běžném životě...ale proto jsem si jí vzal-žádná nuda :))) Děkuji velice za návštěvu.

Prevence, panáčku! Čistá esence humoru.

Chigwell
04. 11. 2011
Dát tip
Aleš:když to máš doma furt,vtipný to nejni :) VH64:Dost dlouho na to,abych nepučil :) Moc děkuji všem.

VH64
04. 11. 2011
Dát tip
Se tady řechtam jak blbec. Jak dlouho už máš pani? Nepučíš?

Stařec_007
09. 10. 2011
Dát tip
Tak koukej na ty bílý a nebudeš nasranej... :-)))**

"prevence, panáčku"...:o)vybral sis dobrou ženu, vtipnou :o) (neb ona tebe?)

delaware
09. 10. 2011
Dát tip
super.tip

Chigwell
08. 10. 2011
Dát tip
Opravdu?Ani jsem si nevšiml,vždyť je to jedno,klidně mi říkej Dave,jako ostatní.

Kočkodan
08. 10. 2011
Dát tip
Zábavné – pozdravuj paní chot. A ty promin, ze jsem psal nesprávne tvuj nick.

Chigwell
08. 10. 2011
Dát tip
:))))) to bude v práci :))))

IVO
08. 10. 2011
Dát tip
A na Litvu v úterý se podívat nepůjde? *T

BigBivoj
08. 10. 2011
Dát tip
super :))*

srozumeni
08. 10. 2011
Dát tip
výbornýýý...**

gabi
08. 10. 2011
Dát tip
dobreeee :-) *

renegátka
08. 10. 2011
Dát tip
nemá to chybu*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru