Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zmije

12. 10. 2011
6
35
2001
Autor
IHIVA

je to paráda lehnout si na hada...

Máme zmiji v zahradě,

pošlem na ni ježka,

on tu zmiji vytáhne,

ať je, jak chce, těžká.


35 názorů

Toscana
08. 11. 2011
Dát tip
Po vietnamské večeři říká šikmooký pantáta šikmooké paňmámě: Sakra holka, ta na cibuli kobra povedla se skvěle, byla děsně dobrá!!! :o))))

Toscana
08. 11. 2011
Dát tip
FAE, jaká zase hadimrška? Abych tě neprohnala jetelí někdy napřesrok! :o))))

FAE BOMB
08. 11. 2011
Dát tip
Je jen škoda, že to ta hadimrška Toscana vzdala. Byla to docela sranda...

IHIVA
08. 11. 2011
Dát tip
Zdravím Toscanu a FAE, zasmála jsem se vašim říkankám na pokračování a myslím, že až na jaře vystrčí hlavu, bude se divit, co všechno na ni budud zkoušet :-). P.S. jen prodávat pozemek zatím nehodlám

Toscana
22. 10. 2011
Dát tip
Ne, to ne, když už teda něco, tak radši kombajn s vodotryskem a s přídavným zařízením na výrobu cukrové vaty. Děkuji! :o)))

FAE BOMB
22. 10. 2011
Dát tip
Mě z tebe trefí... :-) A pásový traktory se zařízenim pro pyrotechnický rozptylování osiva bys nechtěla?

Toscana
22. 10. 2011
Dát tip
Ale úschovnu ponorek a půjčovnu vzducholodí mít můžu, žejo?? :o))))

FAE BOMB
22. 10. 2011
Dát tip
Fajn, přijímám tvojí kapitulaci. Od teďka nesmíš stavět vzducholodě, ponorky a tanky a tvoje armáda nesmí mít víc, než 100.000 mužů...

Toscana
22. 10. 2011
Dát tip
Nicméně: Bacha, ať tě při konání dobra nezakousne velká kobra!

Toscana
22. 10. 2011
Dát tip
Kdybys četl, tak jsi už doma. Napsala jsem sem přece, že to vzdávám...:o)))

FAE BOMB
20. 10. 2011
Dát tip
Neponechám ladem, ležet pole s hadem! (Já to téma hodlám totálně vytěžit, leda že uznáš prohru!)

Toscana
20. 10. 2011
Dát tip
IHIVA nás zabije oba!! :o)))

FAE BOMB
20. 10. 2011
Dát tip
Spíš zmijobijec. Ale náskok dotahuješ... :-)

Toscana
20. 10. 2011
Dát tip
NO, pokud to bereš tak, že do toho zahrnuješ i tématicky obdobě zaměřená díla zveřejněné u sebe, tak to vzdávám. A volám: "Hosana, haleluja, FAE je zmijotvůrce!" :o))))

FAE BOMB
19. 10. 2011
Dát tip
Toscano, vzdej to! V dílech mám další dva hady a jednoho ježka...

Toscana
19. 10. 2011
Dát tip
NIKOLIV!!! Je to fifty-fifty!

FAE BOMB
18. 10. 2011
Dát tip
Takže uznáváš svojí prohru? :-)))

Toscana
18. 10. 2011
Dát tip
Už mě to taky napadlo, že z nás musí mít haddr na hlavě... :o))) Inu, tak ten zmijí příběh můžeme zatím nechat u ledu, třeba se vyskytne někde jinde nová příležitost na nenáročné rýmovačky. Ale díky za spolupráci, FAE. ;-)

FAE BOMB
18. 10. 2011
Dát tip
Ač jsem junák bývalý, v myšlení jsem pomalý... Přesto je však pro mě hračkou, svázat zmiji "zkracovačkou"! (Chudák autorka, furt jí tam svítí ten náš zmijovej souboj... (-: )

Toscana
18. 10. 2011
Dát tip
S tou podnapilostí by zlé to bylo jen kafe mi co neřest zbylo. Už dávno truňku téměř nepiju, však zmiji na záhoně klidně zabiju.

FAE BOMB
17. 10. 2011
Dát tip
Zmije křičí: Proklatě! Jak uniknu lopatě?! Podnapilá Toscana, mlátila jí do rána...

Toscana
17. 10. 2011
Dát tip
FAE: Je to velká záhada: zmijí plná zahrada! Radši se jí rychle zbav než had na tě zařve BAF!!! Kočkodan: Ten náš rodný jazyk český prznit nelze, je moc hezký, naopak si hravost žádá a tu já mám tuze ráda. :o)

Kočkodan
16. 10. 2011
Dát tip
Jezek tezko rozdýse likvidovat hroznýse. Priznávám sám svoji vinu, ze tu przním materstinu.

FAE BOMB
15. 10. 2011
Dát tip
Ten pozemek zahradní, prodám v ceně odhadní. Zbavim se ho milerád, už jsem podal inzerát!

Toscana
15. 10. 2011
Dát tip
Moc bych se s tím nemazala, lopatou ji seřezala - prostě tohle hadí plémě sváču nebude si dělat ze mě!

FAE BOMB
14. 10. 2011
Dát tip
Jak chránit svou pravici? Ztřískat hada hadicí! Leckdo taky ocení, trestat zmiji v brnění...

klub "slabikář" . je to vidět v hlavičce díla, když na "slabikář" klikneš, uvidíš i další dílka z toho klubu...

Toscana
14. 10. 2011
Dát tip
A od kdy se hadi bijí? Pročpak dávat facku zmiji? Každý přece ví, že naštvaný had zub jedový do ruky zatne ti rád! FAE, na to fakt vééélkýho bacha! :o))))

FAE BOMB
13. 10. 2011
Dát tip
Když ta zmije v zahradě, nepodá mi packu, tak jí kvůli výcviku, vždycky vlepím facku!

IHIVA
13. 10. 2011
Dát tip
a jaký klub? alešovi a Sršáňovi díky

Toscana
13. 10. 2011
Dát tip
Máme zmiji v zahradě taky fůru klacků ale děsně těžký je by podala packu... avi FAE BOMB *t :o))))

Sršáň
13. 10. 2011
Dát tip
u mě dobrý *t

a klub, s dovolením...

pár avi pro dobrou náladu :o)

FAE BOMB
13. 10. 2011
Dát tip
Máme zmiji v zahradě, taky fůru klacků, tak je celkem nasnadě, udělat z ní placku!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru