Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha z Japonska

13. 10. 2011
17
30
2952
Autor
aleš-novák

inspirovaná koníkem :o)

ředitel jednoho velkého

průmyslového koncernu

byl obviněn

ze sexuálního obtěžování

své sekretářky

  

neunesl tíhu

svého obvinění

a spáchal

haraškiri

 


30 názorů

F.L.Vděk
15. 10. 2011
Dát tip
:-). Za dob temna kolovalo, že jsme založili v Japonsku socialistický podnik - ředitel byl Nemako, náměstek Jakomako, sekretářka Omako a dělníci Makojakopako.

sveřep
15. 10. 2011
Dát tip
:)))))

Chigwell
14. 10. 2011
Dát tip
Jak se japonsky řekne Zlatý padák? :) *

Toscana
14. 10. 2011
Dát tip
No, Kočkodane, tys to teda vylepšil... :o)))))))))))

Kočkodan
14. 10. 2011
Dát tip
Chtel znát, co má pod kimonem, bez cekání, honem, honem. Na hrud slecny chtive makaj prsty séfa firmy AKAI. Protoze je starý skret, nedoslo az na sekret.

Nevím, jestli hárá nebo kirí, prostě dostane na budku.

Toscana
14. 10. 2011
Dát tip
Květoni, něco jako budkakiri?? :o))))

Toscano, s tím bych si nelámal hlavu, neboť bezprostředně po dokonání rituálu bude ptačí budka rozdrcena tou žlutou bowlingovou koulí.

Toscana
13. 10. 2011
Dát tip
No, pokud se mu povede provést haraškiri správným způsobem, kadibudku potřebovat nebude... Půjde to samospádem a úplně jinudy, než je obvyklé. :o))))

to není ptačí budka ale kadibudka. Podle toho toaletního papíru na předním kraji...ale ta kadibudka je asi dost daleko, že je tak malá :o)

Toscana
13. 10. 2011
Dát tip
Jen mě na tom obrázku trošku mate ta ptačí budka vpravo, možná si ten Džaponec nebude fidlat jen do břicha, ale i o kousek níž, a co uřízne, to těsně s posledním výdechem ubytuje v té budce... :o)))))

Toscana
13. 10. 2011
Dát tip
Haraškiri mě odbouralo líp než by to udělalo saké... :o))) *t A v praxi to pak vypadá nějak takto:

teda někdy, nevím jak takhle - ale pamatuju aj menší trojúhelníčky myslím..

ale možná, že to je i jiná váhová kategorie...

to je na dvě patra, milý aleši :o)

koníku, teď koukám na to veselou krávu: u nás je v krabičce osm trojúhelníčků, ve Francii šestnáct? To se jim chce rozbalovat takové mrňousky? :o)

Diana
13. 10. 2011
Dát tip
Ber si CARBO, koníku, proti průjmu úniku

tak taky...:o)

když já si dám saké ráno mám na celý den vystaráno dám-li si ho kvečeru ...

jste se mi tu zas rozjuchali :o) to dělá to saké, asi...

avox
13. 10. 2011
Dát tip
tentokrát celý tip koníkovi! */ :-)))

Diana
13. 10. 2011
Dát tip
MořskÝ koník SUPER!!! :-))))*****

byl jednou jeden a potkal jednu krásou byl sveden tak si s ní sednul ke sklence saké nejenom v lednu a potom také nejednou slehnul kvůli té krásné la vache qui rit spáchal pak spásné haraškiri

no hezky si to rozvinul - ale zatímco dlíš ty duchem v Japonsku, Silvestr2009 tu píše básničky paní Novákové :o)

Sekretářka se jmenovala Naoko Haraši.

Diana
13. 10. 2011
Dát tip
Jsou-li na služební cestě, navíc v jeho pokoji, sázím k jedné svoje dvěstě, že si to šéf pohnojí... :-)

bere se za harašení také když cinká led ve sklence saké? :o)

Diana
13. 10. 2011
Dát tip
Doharašil :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru