Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak dlouho?

16. 10. 2011
4
17
1818
Autor
eviiička


Jako nepřestanou tikat hodiny
a každé ráno padne rosa.
Jako každý den vyjdou noviny,
a v zimě bude kosa.

Tak i já se budu denně probouzet
na budíku zvonění
a z domu tiše vycházet
po šedivém dláždění.

A hodiny budou stále tikat
a rosa zase na zem padne.
Pro ranní noviny budeš utíkat
jak dlouho? nevíš hodiny ni dne....


17 názorů

eviiička
14. 03. 2012
Dát tip
Děkuji za kritiku :-) Už jsem se DOUFÁM od těhlech (když to tak řeknu) stupidních veršů odtrhla... Když na to tak koukám s odstupem času, vůbec se mi to nelíbí, toť můj názor... :-)

snake_01
14. 03. 2012
Dát tip
Dávej si pozor - první sloka zní velmi nadějně, ale zbylé dvě jsou o poznání slabší. Pokus se vždy udržet nanazenou laťku, a pokud to nejde, tak pilovat, pilovat...

eviiička
01. 01. 2012
Dát tip
Jé tak to děkuji... :-) Mockrát!!! :) Tak já taky přeji krásný nový rok 2012! PS: Jak si jí tak po delší době čtu, tak se mi už nelíbí...

Kočkodan
01. 01. 2012
Dát tip
Jsi muj první letosní komentár – docela se mi tvá básnicka líbila. Hezký rok 2012. :-)

eviiička
30. 12. 2011
Dát tip
Děkuji :)

eviiička
08. 12. 2011
Dát tip
Ahoj, jak je možno si povšimnout, tak básně není zrovna moje gusto. Ale měla jsem nutkání nějakou napsat, prostě to zkusit... :)

VH64
08. 12. 2011
Dát tip
Ahoj! Možná se zatím ještě nepředhazuj vlkům. V patnácti máš čas, ono to přijde samo, jen piš, piš a piš... Držím palce. A občas se vrať ke svým věcem a přečti si je s odstupem.

eviiička
15. 11. 2011
Dát tip
Co přesně myslíš, že bude nuda? :-)

Janina6
15. 11. 2011
Dát tip
Ježiši to bude nuda :-)

Chigwell
30. 10. 2011
Dát tip
Od té poslední části jsem čekal něco jiného,ale jinak myslím moc povedené.

gringoo
20. 10. 2011
Dát tip
mno už to čtu po třetí(asi) tak je na čase něco napsat, snaha tam je, ale zajímavý to moc nejni, třetí strofa si myslím je úplně zbytečná, protože jen opakuje co už bylo řečeno, navíc neobratně a nerytmicky,co se týče rýmů, rosa-kosa není nic světoborného, ani hodiny-noviny, ani ostatní, zní lépe, pokud se použijou různé slovní druhy jako sloveso-pods.jméno třeba.tak to je asi zatím vše, piš dál, bude to lepší, já už píšu asi patnáct let a stejně to stojí za prd teda :-)

Miroslawek
18. 10. 2011
Dát tip
z mého pohledu se nic nezměnilo

eviiička
18. 10. 2011
Dát tip
Změnila jsem obsah básně, tak se omlouvám, že kritika už moc nesedí... Avšak děkuji.

ty rýmy mi připadaj takový dětský..srry...rosa - kosa...noviny - hodiny...

Miroslawek
17. 10. 2011
Dát tip
Tak jsem si nostalgicky vzpomněl na jednu ostravskou - Koupím ti papuče...

....Pak hodiny budou stále tikat a rosa zase na zem spadne. Pro ranní noviny budeš utíkat a popraskáná pleť zimu ti připomene ...Už aby to bylo!!!Budu vzpomínat na zimu v srdci? Nebo je to právě teď? Perioda mého života, to je snad o mně...děkuji

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru