Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha česko-španělská

18. 10. 2011
18
30
2671
Autor
aleš-novák

inspirovaná Oldjerrym (senior)

jsi senior?

si, señor !


30 názorů

8hanka
23. 10. 2011
Dát tip
MK baby, slintam, slintam:) Dobehla som az teraz, akosi nestiham, prave som dovarila obed - pecene zemiaciky s cesnakom, file s horcicou:) Dezert palacinky s tvarohom... Spanielsky vtacik MUSI mat v sebe horcicu, kyslu uhorku, cierne korenie, kusok vajicka na tvrdo, u nas ORAVSKU slaninku, krasne vyudenu, prerastenu maskom...uz vidim, co bude na dalsi vikend na obed:)

MKbaby
22. 10. 2011
Dát tip
No, vždyť jo, já okurku ani párek nevyzdvihoval, to dovnitř dávají i v té nejhorší putyce. Jenže s ptáčkem se člověk musí pomazlit, aby to stálo! Za to, pochopitelně :) S tím bílým vínem máš recht; joj, já úplně cítím tu vůni a sbíhají se mi sliny! Kde je osmičková Hanka, aby si taky zaslinila? :)

Chigwell
22. 10. 2011
Dát tip
Houf much :) *

Toscana
22. 10. 2011
Dát tip
Přesně tak, jak jsi to napsal, to i dělám. A rozhodně tam ještě přidávám okurčičku a tenký párek, a při vaření je moc fajn podlévat bílým vínem (jo, i když je to hovězí maso, tak bílým, aby se to mělo rádo s tou hořčicí a okurkou). Pak je to teprve nebe v hubě! :o))))

MKbaby
20. 10. 2011
Dát tip
Toscana: To jo, to jo... a pěkně ptáčka vymazat hořčicí a zevnitř popepřit... na to se dnes často zapomíná a v hospodách to nedělají vůbec... tu slaninku pěkně voňavou, takovou, co se na jazyku rozpouští a nechává vůni po kouři, ve kterém byla uzena... stejně máme nejlepší hořčici... sakra, už mám zase hlad :)

Toscana
20. 10. 2011
Dát tip
MKbaby - tu slaninu bych zamotala dovnitř ptáčka, aby se masíčka vzájemně provoněla... :o)))

MKbaby
20. 10. 2011
Dát tip
Skvělý! :)* Toscana: Píšeš ódu o španělském ptáčku v slaninovém sáčku? Tomu bych rozuměl :)

F.L.Vděk
19. 10. 2011
Dát tip
:-). Doplnil bych Baumaxovu pecku "Žestoka pića"

Alegna
19. 10. 2011
Dát tip
monada señor

Toscana
19. 10. 2011
Dát tip
Písnička moc pěkná. Co se pochoutek týče, viděla bych to na anglickou slaninu zamotanou ve španělském ptáčku - to se vůbec vzájemně nepopírá... :o)))) (byl by to multikulti pták)

přidal jsem vám ještě píseň pro seniory ...

taky mám raději anglickou slaninu než šúaňělské ptáčky...:o)

welena
19. 10. 2011
Dát tip
mě se víc líbí anglická, ale obě super. debata výborná :-)))) ***

Oldjerry
19. 10. 2011
Dát tip
NENÍ NIC LEPŠÍHO, NEŽ SE PO RÁNU ZASMÁT .........OSTATNĚ KDYKOLI

Toscana
19. 10. 2011
Dát tip
Takže ses konečně přiznal, caramba!!!! :o)))

muchas gracias :o)

Ferry
18. 10. 2011
Dát tip
chválím včetně debaty :) *

Diana
18. 10. 2011
Dát tip
Španělská i anglická verze super! :-)))* (a dada je taky dobrý :-))

FAE BOMB
18. 10. 2011
Dát tip
Junior? Omnivor!

No, jak se říká na pisoárech - buenos mochachos señores!

Kočkodan
18. 10. 2011
Dát tip
Jsi stár? No to asi jeste ne, ale v Písmáku jsem pár hezkých kritik mel.

dobrý Jardo :o) a kdyby se při tom kroutilo hlavou zprava doleva a zpět, je to zároveň i česko-bulharsky...

Oldjerry
18. 10. 2011
Dát tip
Mohla by navázat i česko-ruská: To je dada? Da, da!

Oldjerry
18. 10. 2011
Dát tip
aleši - co je to za úvahu? Houbes - to je drzé přiznání...

si, señora :o)

Toscana
18. 10. 2011
Dát tip
Aleši, ty jsi fakt zvíře! :o)))))))))) /*t

na to by mohla navázat česko anglická: jez sýr... yes, sir!

Alegna
18. 10. 2011
Dát tip
:)

avi :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru