Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

řekni to písní...

25. 10. 2011
7
18
2627
Autor
aleš-novák

Někdy se to tak povede, že napíšeš písňový text

a přitom nejsi muzikant, aby sis ho mohla/mohl i zhudebnit.

  

Jestli nechceš své texty nechat ležet jen tak v šuplíku, pošli je

na mail info@honzarousar.cz . Příjemce je hudebník tělem i duší,

loni vydal vlastní autorské cd , žánrově posazené na rozhraní

šansonu a folku.  Zde se dovíš víc.

Využij šanci, třeba právě tvoje píseň bude na dalším cd...


18 názorů

jejdavilda
28. 10. 2011
Dát tip
jsem placen od toho abych nepsal a nebral textařům práci

dal jsem do názvu trochu retro :o) (koneckonců, když se dnes vysílají záznamy z festivalu politické písně v Sokolově a říká se tomu retro, všichni se jen přiblble usmívají...)

Toscana
26. 10. 2011
Dát tip
Plísňové v něm Květoň nezmiňoval, čili v tomto ohledu zůstalo pole nezorané! :o))

o sýrech je poslední dílko od Květoně, tomu nemůžu konkurovat :o)

Toscana
26. 10. 2011
Dát tip
Tak to řekni rovnou, že potřebuješ rýmovačku, kde bude ústředním nosným tématem Niva nebo Gorgonzola... :o))

jsem odhalen...zrovna včera mě jedna plíseň napadla...

Toscana
26. 10. 2011
Dát tip
písňový text?? není to překlep? nepožaduješ takhle náhodou plísňový??? :o))

A.H.
25. 10. 2011
Dát tip
Asi vyzkouším muziku, alespoň zjistím, jestli je to lepší, než psát verše. V úspěch nedoufám. :D Každopádně pěkná nabídka.

někdy i básnička ožije, když se na ní napojí hudba...nemusíš psát se záměrem, že to bude song.

F.L.Vděk
25. 10. 2011
Dát tip
Aleši, jen si nejsem jistý, jestli poznám, že mi vyšel písňový text. Možná mi poradí nějaký korektor ? ;-)

jo.

Alegna
25. 10. 2011
Dát tip
dobrá informace, někteří tu mají básničky, co volají po zhudebnění :-)) :-(( taky bych chtěla ale zatím nic

Muamarek
25. 10. 2011
Dát tip
Dík, jsem rád, žes to sem dal, Marek

Taubla
25. 10. 2011
Dát tip
No možná mu přeci jen něco písneš. Myslím že by to stálo za to Aleši.. :-)

pořád mě bombarduje, abych mu napsal nějaký pořádný text, ale mě víc baví ty moje srandičky. Tak se třeba chytí někdo jiný...:o)

Taubla
25. 10. 2011
Dát tip
info zaujalo..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru