Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jazykolámaistická úvaha

01. 11. 2011
12
14
2496
Autor
aleš-novák

určitě znáte tu píseň "jak Julie olejuje koleje, jak Julie olejuje koleje...smrtelný pot ze mě leje ách jo!" tady je jedna sloka, která není moc známá. Myslím, že autorem je Zdeněk H., ale už nežije, tak snad se nebude zlobit, že jí posílám dál... věnováno paní učitelce.

koleso koleso

okolesilo si se mi samo

koleso koleso

okolesilo si se mi samo

koleso koleso

okolesilo si se mi samo

já si na tom jazyk zlámu

ááách jo...


14 názorů

Chigwell
04. 11. 2011
Dát tip
Taky moc lidí nezná družinu :)

jo, svišti jsou klasika...ale koleso moc lidí nezná :o)

Chigwell
03. 11. 2011
Dát tip
A taky je tam Na cvičišti čtyři svišti piští...těším se na lekci příští,sme se to učili v družině :) *

Báječný, musím si to přidat ke svým textům - jazykolamům, které zpívám s kytarou. :-)

Alegna
01. 11. 2011
Dát tip
až se mi zatočila hlava :-))

Kočkodan
01. 11. 2011
Dát tip
kolesální :-)

avox
01. 11. 2011
Dát tip
Odideologizovaný deziluzionizmus... to tedy je něco :-)) Pokud jde o Julii, my jsme říkali "...Nenaolejuje-li je Julie, naolejuji je já" :-))

Toscana
01. 11. 2011
Dát tip
To je mazec! :o)))) *t 8hanka: Odideologizovaný deziluzionizmus. - to se mi nepovedlo pořádně přečíst ani očima, nahlas jsem to radši nezkoušela, skončila bych v péči lékařů... Stejně tak se mi nepovedlo nikdy v rychlém tempu 3x za sebou bez chyby říct: Pan Kaplan v kapli plakal...

Bedřich Smetana byl i Luisionista: http://www.youtube.com/watch?v=Jx9NMShGTjM

Dobré. Ale odideologizovaný deziluzionizmus je bomba!

díky :o) ve slovenštině je to ještě malebnější...

8hanka
01. 11. 2011
Dát tip
uff, Julia je skutocne medzinarodna:) Aj ked u nas je to troku inak: Naolejuje Júlia Júliu, alebo nenaolejuje Júlia Júliu? a este zopar, vyskusaj jazxycek: Juro neruj Jura! Juro neruj Jura! Juro neruj Jura! Všetky húsky sa poprekoprcovali po priekope. Išiel pštros s pštrosicou a pštrosíčatkami Pštrosou ulicou. Rozprostovlasatela sa dcéra kráľa Nabuchodonozora, alebo nerozprostovlasatela sa dcéra kráľa Nabuchodonozora? Odideologizovaný deziluzionizmus. ak by bol zaujem, este zopar poznam:)

*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru