Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Merlotova žena přichází...

02. 11. 2011
12
28
3932
Autor
aleš-novák

od autora poKlice (2009) a NEJSME JAKO MY (2010), podle stejnojmenné sbírky...

Přátelé, sousedé a krajani,

je to opět tady.                                                                                                                                                                                                                                                                                  Přicházejí podzimní plískanice, deprese, rýma, dlouhé zimní večery.  

Současně s padajícím listím přichází i Merlotova žena.

 Jestli Vás baví číst mé téměř každodenní hříčky a jiné blbůstky, pak by Vám mohla tahle knížka udělat radost. Není tam nic, co už by předtím nebylo na Písmáku, dokonce jsem tentokrát sáhl i do hodně starých archivů. Součástí knihy je i několik koláží od Jaroslava Škojece. (kdybyste chtěli vidět něco z díla tohoto výtvarníka, zajděte na totem.cz a hledejte autora jménem "jaz". Má tam velmi bohatou galerii).

 Jde o samizdatové vydání, takže knížku seženete jen u mě, případně na některé písmácké akci, pokud se mi povede se osobně účastnit.

 

Merlotova žena

Aleš Novák, koláže  Jaroslav Škojec

71 stran, cena 100 Kč / 4 EUR

 -případné objednání prostřednictvím zprávy (napište mi poštovní adresu), pro platbu převodem je číslo účtu 4923201001/5500, do zprávy pro příjemce napište svůj písmácký nick. V případě zaslání na dobírku je poštovné 84Kč (v ČR).

-kdyby někdo měl zájem i o starší knížky (poKlice 2009, NEJSME JAKO MY 2010) tak několik výtisků ještě je skladem...Obě tyto starší knížky jsou k dispozici i jako pdf pro čtečky, po sdělení e-mailové adresy rád zašlu na požádání zdarma. Merlotova žena bude jako pdf k dispozici volně cca od března 2012.

 

 


28 názorů

třeba tohle...


info zde :o)

super!T

Samozřejmě gratulačka! pan Merlot žije? vyjde 2.díl?

Chigwell
04. 11. 2011
Dát tip
Ano chci chci :) *

snake_01
03. 11. 2011
Dát tip
Já si určitě vezmu+ pokud zůstala, prosím i o Poklici, protože jsem ji někomu půjčil a už se mi nevrátila...

snake_01
03. 11. 2011
Dát tip
Já si určitě vezmu+ pokud zůstala, prosím i o Poklici, protože jsem ji někomu půjčil a už se mi nevrátila...

A.H.
03. 11. 2011
Dát tip
Už se na tu parádu těším.

Vaud
02. 11. 2011
Dát tip
jsem teď většinu času v Curychu, což máš blíž :-) - ale máš jí slíbenou za tu Tvou :-)))

tak a teď vyděláš majlant :) gratuluju každopádně

čučenka
02. 11. 2011
Dát tip
Gratulace autorovi :-), to je úroda, před Vánocemi ..

znamenám si...předpokládám, že adresa je stejná jako loni?

Diana
02. 11. 2011
Dát tip
Také gratuluji. Ráda si ji koupím. Zamlouvám si ji. :-)

už jsem si tu tvojí objednal, tak až někdy pojedu do Barcelony, doufám, že mi dáš podpis :o)

Vaud
02. 11. 2011
Dát tip
Ja se s tim patlam sto let a Ty vydavas jednu za druhou. Samozrejme, ze Ti svou prvotinu poslu, protoze dodnes mezi poklady sve knihovny opatruji tu Tvou :-). At se dari!!!

nekřič hop, dokud ti nepřeskočí...

Toscana
02. 11. 2011
Dát tip
Tohle je skvělá zpráva, Aleši! :o) *

8hanka
02. 11. 2011
Dát tip
ALESKU, TO BY BOLO SUPER:)

Háber
02. 11. 2011
Dát tip
gratulujem * a pripájam sa ****

předpokládám, že ji budu mít doma do dvou týdnů... taky bych ti jí mohl poslat po svém slovenském švagrovi, ten tam jezdí často...že by to hodil do shcránky někde za hranicí...:o)

8hanka
02. 11. 2011
Dát tip
myslis, ze postovne nie je problem? Chcela som si objednat knizku z jedneho e-shopu, knizka stala 80 Kč a samotne poštovne 249:) Do *Vianoc bude vytlacena? Staviam sa do radu:)

8h: pošta není problém, problém je, že knížka je ještě v tiskárně :o) slovenská cena je 3 Eura, i když teď se směnné kurs dost prudce mění :o)

8hanka
02. 11. 2011
Dát tip
blahozelam, skoda, ze posta smerom k nam je dost problematicka...

jejdavilda
02. 11. 2011
Dát tip
Merlot, Merlot, to je to víno z Tesca, že jo. Tak hodně štěstí*

Ano, těším se, až ji poznám, tu Tvou ženu.:-)

Muamarek
02. 11. 2011
Dát tip
Gratuluju, Aleši, paráda, Marek

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru