Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zadání soutěže ROMANTIK (7-2011)

03. 11. 2011
2
13
2260
Autor
Rampoušek

Zadání nového tématu soutěže klubu >>>> ROMANTIK <<<< Žilky listopadu

 

Milí Romantici, písmácí, čtenáři !

Prázdniny jsou již dávno za námi, do vánoc je času ještě dost, podzimní vůně a barvy vrcholí, mění se nálada přírody i lidí, začnou plískanice, mlhy a tak bude určitě lepší přemístit se raději někam ke zdroji tepla  /kromě mě/, vzít do rukou dobrou knihu, či čtečku a nebo zkusit sami něco napsat.

Pro ty, co nemohou bez písmáka být ani v tento čas, rádi publikují nebo něco rádi tvoří a "baví je to"

Jsme připravili pro tentokrát hned 3 podzimní témata soutěže klubu

 

ROMANTIK

Žilky listopadu 

 

podmínky soutěže a členy poroty najdete na výše uvedeném odkazu klubu

 

zadání tedy zní:

 

1/ Dým nad brambořištěm

2/ Kaluže pod korunami stromů

 3/ Když stromy projdou manikurou

 

 

Vybrat si můžete zadání jaké uznáte sami za vhodné ale pouze jedno na jednoho autora!
 

forma soutěže:          je tentokrát absolutně libovolná!

 

Psát můžete začít třeba hned dnes 3.11.2011  až:

"do doby, dokud bude padat listí a než se první vločka sněhu dotkne okapu střechy mé chaloupky"

myšleno samozřejmě obrazně :)

 

Termín  ukončení přijmu děl do soutěže upřesním v polovině listopadu !

Své výtvory avízujte přímo mně, a nezapomeňte do "upřesnění kategorie" uvést označení ROMANTIK, aby bylo jasné,  že se jedná o soutěžní příspěvek.

Vyhodnocení pak proběhne koncem tohoto měsíce, na základě vašich tipů a ohlasů.

 

Přeji vám i s porotou klubu    ROMANTIK   teď v úplně novém složení, mnoho inspirace v psaní!

 

Rampoušek



13 názorů

Rampoušek
07. 11. 2011
Dát tip
snažíte se, vida jak vám to jde

srozumeni
07. 11. 2011
Dát tip
Bivoji,to mas pravdu. Proste mi to pripada takove malo poeticke,tak jsem si nebyla jista,jestli to vubec muze byt. Ale ted uz chapu,ze to nevadi. Dekuji vsem za tech dvanact ,,flastru".

BigBivoj
07. 11. 2011
Dát tip
srozumem: smazat jo ale proč, nám se líbí... a už tam máš 12 flastrů tak vo co gou?

srozumeni
06. 11. 2011
Dát tip
Bivoji, asi já, ale je to jen pokus. Nikdy jsem se něčeho takového nezúčastnila. Smazat to snad můžu vždycky...

BigBivoj
06. 11. 2011
Dát tip
no vida,tak už soupeří o žíly listopadového předzimu díla 6 autorů, následovně: Kategorie: Žilky listopadu dým nad brambořištěm nevím,neznám 2011-11-05 Žilky listopadu Dým nad brambořištěm koloušek 2011-11-05 Žilky listopadu Dým nad brambořištěm heartrate 2011-11-03 Žilky listopadu Kaluže pod korunami stromů Johann Wolfgang Mária Amadovič 2011-11-03 Žilky listopadu Kaluže pod korunami stromů Makoves 2011-11-03 Žilky listopadu Když stromy projdou manikurou Muamarek 2011-11-03 Žilky listopadu kdo bude další?

Petrusha
04. 11. 2011
Dát tip
jejda, to máš ťažké, niektorí chlapci tiež vyznávali lásku spoužiačkam tým, že ich za vrkoče ťahali ... to bude proste ten zvláštny druh no a ešte u toho aj pole zapáli :)))

jejdavilda
04. 11. 2011
Dát tip
já nevím co ti na tom přijde romantické, když se navalíš při opékání brambor, počůráš pak strom a ještě přitom zlomyslně olupuješ kúru

Petrusha
03. 11. 2011
Dát tip
požiť tri flašky, to už by nebyla ani literasútra, to už by byla ... ani to pomenovat nescu co

BigBivoj
03. 11. 2011
Dát tip
možná tři Juno! ... nebudou stačit :)

nikotin
03. 11. 2011
Dát tip
To sou teda témata :D. To už má vyhraný Hrubín :D.

Petrusha
03. 11. 2011
Dát tip
na manicourt je závodný okruh že? wau, stromy na závodnom okruhu :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru