Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kaluže pod korunami stromů

03. 11. 2011
12
15
2163

                                                    späť - klikni na foto

 

                        Kaluže pod korunami stromů

 

V jesennom lísti

sfarbené - tiché

ba dočista

spriahnuté - nemé.

Malebné atómy

krýštalov trblietajúcich

v odraze sa - krídiel vážky

len kúsok za priedomím

mojich otcov

v kamenom poli

kde zvon ešte 

z kostolnej veže - k modlitbe

nedeľnej - zvoní.


15 názorů

sveřep
18. 11. 2011
Dát tip
s obrázkem moc pěkný


renegátka
16. 11. 2011
Dát tip
velmi příjemné verše*

ďakujem a som rád že si prišiel, resp. prišla záleží od pohľadu a pohlavia....nedíval som na teba intimnejšie preto som zvolil univerzálnejší postup vďaky. Veď povedzme si na rovinu je jedno či sa to páči ch. resp. d. dôležité je výsledok, A preto som rád že si sa zastavil (a), že si mi venoval(a) čas ....vážim si toho !

Makoves
05. 11. 2011
Dát tip
I tvoje báse'n je pěkná. Můj tip je zasloužený.

Sebastiana
05. 11. 2011
Dát tip
líbí

Rampouškvi ďakujem samozrejme dva krát - nie že by som trpel nejakou zvýšenou náklonosťou, ale ďakujem jeden krát za návštevu a druhý krát ďakujem za zaradenie mojej básne do súťaže Romantik. Ostatným čitateľom ďakujem síce jeden krát, ale o to srdečnejšie a to nehovorím o tých čo sa vracajú do môjho prístavu pravidelne...však oni sa už poznajú...takže žiadne mena.

Rampoušek
03. 11. 2011
Dát tip
ano děkuji za příspěvek a řadím další dílko do soutěže!

nemluvná
03. 11. 2011
Dát tip
...slyším to ticho...to němé...a vidím i slyším , jak se změní podzimní zvuk, když někdo šlápne do kaluže plné listí...

heartrate
03. 11. 2011
Dát tip
pěkné, vhodně volený obrázek může báseň hodně pozvednout


srozumeni
03. 11. 2011
Dát tip
Mně se tedy líbí urcitě...***

Prosím o zaradenie do súťaže Romantik a preto posielam avízo s patričnou žiadosťou...vopred ďakujem a dúfam, že sa bude páčiť.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru