Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mafiánské varování

03. 11. 2011
4
19
1736
Autor
FAE BOMB

 

 

Mafiánské varování

 

"Moc se se mnou nepři,

neb tě zkrmím vepři!",

řek' mafián tiše,

ač měl kudlu v břiše...

 

 

 


19 názorů

MKbaby
05. 11. 2011
Dát tip
Representovat - to já umím. Pamatuji si, jak jsem jednou takhle do velmi pozdního večera, kdy už svítalo, soutěžil s Poláky, kdo je větší Slovan... ale už si nějak nepamatuji, kdo vyhrál :) Oběd u Algeny tedy necháme na jindy, až se budeš chomítat někde poblíž :)

8hanka
04. 11. 2011
Dát tip
bejby, dakujem za slub dostojnej repre, na 6. decembra pamatam, no asi aj tam ponecham ceskoslovensku reprezentaciu na Teba,trosku sa mi nahustili povinnosti a nemozem si dovolit zmiznut na dlhsie...zial, Praha nie je za rohom:(

MKbaby
04. 11. 2011
Dát tip
FB: Rádo se stalo! Na Květoňův samopal jsem wel, welmi zvědav :) 8hanka: Neboj, budu důstojně representovat celé Československo! Jinak na 6. prosince nás pozvala Algena na oběd, pamatuješ si ještě? :)

FAE BOMB
04. 11. 2011
Dát tip
Děkuji MK, že mi to dovyladil...

FAE BOMB
04. 11. 2011
Dát tip
Konečně bysme měli naše vlastní moře, až by se ta díra po Slovensku zatopila vodou... :-))

8hanka
04. 11. 2011
Dát tip
Fae, to by bolo super, ja osobne chcem byt presadena rovno do Prahy, najradsej na Kampu:)

FAE BOMB
04. 11. 2011
Dát tip
8: Navrhuju celý to vaše Slovensko vyrejpnout ze země a i s kořínkama přesadit do Čech... :-))

8hanka
04. 11. 2011
Dát tip
Ach, jóóó, Pražákum, těm je hej:) Bejby, zabojuj aj za mna:)

FAE BOMB
04. 11. 2011
Dát tip
8/MK: Hromadná sebevražda vidličkou a nožem bude. Vaud se chystá pokřtít svojí novou (zatim první) knihu. Bude to v Praze a dle "samopalníka" Květoně tam prej nikdo nezůstane střízlivej...

8hanka
04. 11. 2011
Dát tip
bejby, moja samovrazda prebieha pozvolna:) Zbrani mozes doniest, kolko unesies, spiatky pojdes nalahko alebo zvolime hromadnu samovrazdu:)?

MKbaby
03. 11. 2011
Dát tip
8hanka: Na takovéto tvé sebevraždě bych moc rád participoval. Kdy se hodláš zabít? Mám přivézt nějaké zbraně? :)

MKbaby
03. 11. 2011
Dát tip
... řek mafián tiše. Teď má kudlu v břiše. :)

8hanka
03. 11. 2011
Dát tip
moment, jaaa? Pivo sa hodi, suhlasim a nie jedno:)

FAE BOMB
03. 11. 2011
Dát tip
Ale dvanáctku z Plzně k tomu! Dobře vychlazenou! Uf, ty mě teda trápíš... :-)

Toscana
03. 11. 2011
Dát tip
šmarjááá - načisto i našpinavo horor jako blázen! :o)) *t

8hanka
03. 11. 2011
Dát tip
nooooo, mohol by napriklad zomriet na prejedenie:) Pacila by sa mi taka krasna smrt - nalozene stoly udenym, reznami, pecenym maskom, mnam:)

FAE BOMB
03. 11. 2011
Dát tip
Jakože by ten mafián pozval onoho oponenta na grilovačku? :-)

8hanka
03. 11. 2011
Dát tip
naopak by to neslo - nakrmim Tě vepři? To by sa mi pacilo ovela viac:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru