Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vinnetou, rudý kleptoman

04. 11. 2011
9
23
2997
Autor
FAE BOMB

 

  

Vinnetou, rudý kleptoman

 

 

Šířily se klevety,

že prý krade nuggety.

Přitom v jednom hotelu,

jenom šlohnul Nutellu...

 

 

 

 

 

 


23 názorů

FAE BOMB
05. 11. 2011
Dát tip
Tos: To bych radši dělal hajzldědka u "Padajících vod"... WG: Ty umeješ a já usušim, bereš? Dám ti za to pár sudů s petrolejem...

Dávám Tip a jdu vydrhnout Ribannu. Prej je celá upatnalá od tý Nutellly.

Toscana
05. 11. 2011
Dát tip
Koukám, že práce pokladní v Bauhausu je vysloveně rizikové zaměstnání! :o)))

FAE BOMB
05. 11. 2011
Dát tip
Vinnetou i s Klausem, bloumaj' Bauhausem... Pak ti lotři proradní, skalpovali pokladní!

výborně. Našel stezku k Tescu...

Toscana
04. 11. 2011
Dát tip
Ne, jsem to myslela tak, že kdo byl u koho v učení jak co rychle ukrást :o)))

MKbaby
04. 11. 2011
Dát tip
Inspirovali jste: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=395958 :)

FAE BOMB
04. 11. 2011
Dát tip
Jakože Klaus je "Rudý gentleman" a Vinnetou s tomahawkem v ruce brání modrou, nikoliv zelenou, planetu?

Toscana
04. 11. 2011
Dát tip
Nebo tady je vidět ještě líp (mám dojem, že Nutellu radši sníš sám) :o))) :

Toscana
04. 11. 2011
Dát tip
FAE, uklidni se, Nšo-či už taky není co bývala:

Toscana
04. 11. 2011
Dát tip
Dumám, jestli byl v učení Klaus u Vinnetoua a nebo jestli to bylo naopak... :o))) *t

8hanka
04. 11. 2011
Dát tip
Ješkovi voči, taká nie je Nšo-Či, nugety má v Nugets Hill, chýba už len Fae Bill (Sorry, o Bombach vtedy nechyrovali)

Diana
04. 11. 2011
Dát tip
Přátelé, jste všici v kélu, Nšo-Či nejde vo nutelu!!! Chtěla by spíš tydlety nablejskaný nugety...

8hanka
04. 11. 2011
Dát tip
Dianka, toto mu/mi nerob:) Myslis, ze Fae nema sancu? Medzi nami, Oldo to uz ma aj tak davno za sebou:(

Diana
04. 11. 2011
Dát tip
Jeho ségra jménem Nšo-Či po Oldovi hází voči kdepak ňákej Fae Bomb nejspíš tuší, že jsi plonk

8hanka
04. 11. 2011
Dát tip
Šétrhent bol mozno muznejsi, no ja davam prednost romantike... zda sa, ze budeme v rodine, ked Ty Nutelu segre:)* Dobre si si vybral, tusim sa volala Jasny den, co viac si priat, ako mat kazdy den jasny:)

FAE BOMB
04. 11. 2011
Dát tip
8: Já bych zase kupoval Nutellu jeho ségře... :-)))

FAE BOMB
04. 11. 2011
Dát tip
D: Ač byl Olda šetrný, nadávky měl peprný. Nijak s nima nešetřil, mluvu svojí "opepřil"... pp: Starej Šetrhent je taky sladkej. Teda nakolik to můžu jako heterosexuál posoudit...

8hanka
04. 11. 2011
Dát tip
na Winnetoua, prosim, nesiahat:) Jediny chlap, ktoremu som uverila kazde slovo:) Vdacne by som mu kupovala Nutelu kazdy den:)

Diana
04. 11. 2011
Dát tip
Za nutelu kámoš Němec hned mu jednu ubalil. Má jí doma plný kredenc, páč je dobrá na svaly. odskáčeš to, indiáne, za tu krádež, ale já ne!

FAE BOMB
04. 11. 2011
Dát tip
Old Secondhand? Ten hadrník? Bylo by mu to podobný...

K tomu ho beztak navedl jeho bílý bratr Oldřich Šetrný.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru