Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úvaha dvou řidičů - bezdomovců

06. 11. 2011
11
32
2353
Autor
MKbaby

Inspirováno úvahou instruktora z autoškoly od aleše-nováka

Měli bychom si pořídit
spolujeskyni...


32 názorů

jejdavilda
20. 01. 2012
Dát tip
*


podezdívka
07. 12. 2011
Dát tip
:-))

MKbaby
04. 12. 2011
Dát tip
Ano, lékařské zprávy jsou prima, ovšem kapitolou samou pro sebe jsou poznámky v žákovských knížkách. Na škole, kam jsem chodil, se tradovalo, že dva kluci, kteří se honili po chodbě, dostali zajímavé poznámky. Jednomu tam dohlížející učitel napsal: "Honí se se spolužákem o přestávce po chodbě." Druhý provinilec pak obdržel do žákajdy zápis: "Dělá totéž." :)

jejdavilda
10. 11. 2011
Dát tip
teda. že bych byl pedofil o tom nevím, tak raděj toho fichtla ( nikoli chlapce pochodující hrdě Prahou)

MKbaby
10. 11. 2011
Dát tip
Spravil by to ojetej Pionýr? Nebo neojetá pionýrka? :)

jejdavilda
10. 11. 2011
Dát tip
Moc se neraduj, razítka dávám já ( netvrdím, že jsem neúplatný)

MKbaby
07. 11. 2011
Dát tip
Je krásné být skoro úředně potvrzeným velikánem :)

FAE BOMB
07. 11. 2011
Dát tip
Malej velikán, taky velikán! :-)

však říkám: další velikány :o)

FAE BOMB
07. 11. 2011
Dát tip
Si skoro myslim, že i leckterou mojí básničku by tam mohli votisknout. Ale to si asi moc věřim...

nezapomněl..."další velikány" ...:o)

MKbaby
07. 11. 2011
Dát tip
Jasně! A zapomněl jsi na nás dva :)

kromě Sorry tu máme ještě Květoně, Vauda a další velikány :o)

MKbaby
07. 11. 2011
Dát tip
Ano, občas se objevil slušný kousek, dokonce si vzpomínám, jak jsem zajásal, když jsem coby puberťák objevil, že v Dikobrazu zřídili rubriku s názvem Mládeži nepřístupno. Podívám-li se ale zpět, opravdu nelituji, že Dikouš, vydávaný samotným Rudým právem, už nevychází. Trnkám jsem zpočátku fandil, ale klesly velmi hluboko. Takže nám zbývá jen SORRY :)

no jasně, že to bylo poplatné době, ale občas se tam objevil dobrý kousek. Dnes jsou Trnky-Brnky ,sice nával vtípků, ale okresní liga. Sorry udrželo laťku vysoko...

MKbaby
07. 11. 2011
Dát tip
I já čtu Sorry, dodnes vychází, Sorry je dle mého gusta. S Dikobrazem bych ho moc nesrovnával - teď se mi do ruky dostal vázaný ročník 1977 a to je, panečku, počteníčko! Ty úžasné komentáře, Charta 77, karikatury presidenta Cartera, kresby Jiřího Žentela a podobných bolševických kreatur... ještě že je to pryč! I s Dikobrazem! Díky :)

Alegna
06. 11. 2011
Dát tip
h(j)esky

ale jo, občas to seženu...vychází myslím jako měsíčník

FAE BOMB
06. 11. 2011
Dát tip
Čet' jsem. Už se to snad ani nevydává, nebo jsem to hodně dlouho neviděl. Každopádně to bylo vod stejnejch autorů, jako Česká soda, a to taky můžu... :-)

jestli čteš Sorry, jsi můj člověk. Jediný důstojný nástupce Dikobrazu...

FAE BOMB
06. 11. 2011
Dát tip
To ale nemám ze svojí hlavy. Kdysi dávno to bylo v časopise Sorry.

8hanka
06. 11. 2011
Dát tip
FAE -BOMBAAA:)

FAE BOMB
06. 11. 2011
Dát tip
A na dovolený ve Francii spala pod Chiracem...

8hanka
06. 11. 2011
Dát tip
:)* pripomenul si mi davne doby stuzkovej a humorne charakteristiky jednotlivcov, kamoska mala oznacenie: turistka, cele leto spavala pod Stanom (z pocutia viem, ze ho casom vymenila za niekoho ineho)

srozumeni
06. 11. 2011
Dát tip
dvojdomek jeskyňový...***

Takzvaná sluj - řadovka.

no vida :o)

jejdavilda
06. 11. 2011
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru