Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sama jsem Hamletem

09. 11. 2011
22
25
2230
Autor
Garay

Zády ke mně
stavíte plot s ostnatým drátem

Je to prý moje
Lví území
Já pak /bílá jako stěna/
mapuju stromy
a listí a ptačí hnízda
Slepá místa

Zlámanýma nohama
přelézám bludné kořeny
(mámu a tátu)
"Bít či nebít"
ptají se
prozaicky

Zlámanýma rukama
osahávám lebky vyschlou čelist
/buď psí anebo tety
co se zrovna narodila
aby ji hlína polkla
a za pár staletí vyvrhla
Ani trochu poeticky/

A hubu budu mít plnou slin
Až se zase otočíte zády


25 názorů

Dobře nám tak.

welena
11. 11. 2011
Dát tip
neuvěřitelný :-) bez dechu od začátku do konce *

Jsi ostá jak břitva a přeto poetická dáma.

Tony.cs
10. 11. 2011
Dát tip
Super *

Garay
10. 11. 2011
Dát tip
Děkuji JariAgnes :) Koukni třeba na Dým nad brambořištěm... ta je taková líbivá.... romantická... Teď těžké časy nastaly. Tak bojuju... a i takhle....

...ten jsem zrovna nemyslel i když jsem si myslel, že si budeš myslet :D

Garay
10. 11. 2011
Dát tip
To se ve slušné společnosti nepíše... :D

...vydal jsem nějaký zvuk,ale neumím ho napsat*

Garay
10. 11. 2011
Dát tip
Nemyslím. Možná jsem byla ještě mírná v reakci na předchozí začátek a střed...

ten závěr je trochu unáhlenej ne?

VH64
09. 11. 2011
Dát tip
Ještě jsem si neudělal dost času na pořádný průzkum, ale kam jsem u Tebe nakouknul, tam se mi líbilo. I tohle se mi líbí, nějak jsem se předtím nešikovně vyjadřoval...

BigBivoj
09. 11. 2011
Dát tip
hmm...hmmm, tak puk jo? Slávek by nestačil?

Garay
09. 11. 2011
Dát tip
Ha ... Asiť ne .. Asi nedojde na mordy, incest a kordy. Neb takhle v noci má se spát. Neb milovat. Neb ... neb už se mi to s ničím nerýmuje a přítel Puk není nablízku.

koloušek
09. 11. 2011
Dát tip
Mám ráda horory i Shakespeara ... tohle se mi líbí, je to smutné, ale snad to není až tak zlé.T*

Garay
09. 11. 2011
Dát tip
A nejspíš nejen na Písmákovi. Neměla bych se brát tak vážně (ale ono se to lehce napíše:) a těžší je to žít :)). Co se žánru týče... drama se může zvrtnout v horor a tragédie jakbysmet :). Co se čtení týče... všechno se nejspíš jednou zfilmuje... co z toho plyne? Kdo si počká ... :)

VH64
09. 11. 2011
Dát tip
Když ode mne před časem odešla slečna, tak jsem se z toho léčil čtením Hubáčka (II. světová, Japonci x Američani v Tichomoří). Hned mi připadal ten můj průšvih nicotnej. Ale horory fakt nemusím. No to ale není vyloženě horor, ne, Tvůj Hamlet? Nemám to správné vzdělání, ale to mi připomíná jiný druh filmů. Když se povedou, tak nepřepínám, ale nevyhledávám je. Přepínání životů - a co jiného je to naše bytí tady na Písmákovi a jakákoli tvorba nebo "tvorba"?

Garay
09. 11. 2011
Dát tip
Já horory ráda... ale jen v televizi ... a občas... protože můžu přepnout... Život přepínat jsem se ještě (bohužel) nenaučila. Snad v příším životě :)

VH64
09. 11. 2011
Dát tip
Když je nějakej film takovejhle, tak doma to přepnu a v kině napůl zděšeně, napůl okouzleně dokoukám. Já jsem na to moc jednoduchej a taky asi zbabělej. Ale má to něco v sobě, takže jo, dobrý...

Garay
09. 11. 2011
Dát tip
A tenhle horor já žiju ... A je jim to k smíchu někdy i... Shakespeare byl moudrý muž.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru