Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o rodičích a dětech

13. 11. 2011
27
39
3344
Autor
aleš-novák

Jepice (Ephemeroptera) jsou okřídlená skupina hmyzu. Dospělci mají redukované ústní a trávicí ústrojí, nepřijímají potravu a žijí obvykle pouze jeden až tři dny.(wikipedia.cz)

když jim tak brzy

umře máma i táta

 

kdo se postará

o malá jepíčata?


39 názorů

a-n******* MK*** Květ***

guy
23. 11. 2011
Dát tip
vždycky když vidím nebo slyším výraz jepice, tak si vzpomenu na JS: ó kdybych byl já jepice ta z života má nejvíce ta žije jenom jeden den a ten je láskou naplněn :)

Diana
23. 11. 2011
Dát tip
Zajímal mne velice osud jedné jepice: Měla dětí jako smetí, hned z nich celou půlku dala do útulku, na ten zbytek měla páku, strčila je do děcáku.

avox
17. 11. 2011
Dát tip
:-)) */

Chigwell
17. 11. 2011
Dát tip
Pánové a dámy je to úděl jepičí bez táty a mámy jsou jepíčata v čudu :) *

F.L.Vděk
16. 11. 2011
Dát tip
:-) Jepíčata jsou boží.

...nikdo,ovšem

sveřep
14. 11. 2011
Dát tip
Květoni: supertip :)))))))))))))))

Toscana
14. 11. 2011
Dát tip
Květoni, já to věděla na beton, že jsi mistr a že nám všem ještě ukážeš, zač je toho jepičí loket!!! BRAVOOOOO!!! :o)))))

Pokušení někdy odolám. Ale pokousání málokdy.

bravo!!! věděl jsem, že neodoláš pokušení :o)

Z chlípnosti a ze chtíče pojde malé jepíče než si kopne do míče pojdou mu i rodiče Učinění trapiči jsou ty děti jepičí sežraly mi ražniči tak je pošlu do Paďous Z truhlice a sendviče mazanou past políče lapím každé jepíče neb mám srdce z čediče Až každou z těch jepiček zamknu v truhle na klíček pošlu ten houf trapičů až na Machu Jepicchu!

Všechny děti jepičí mají svízel s rodiči protože jsou sirotci po matce i po otci

welena
14. 11. 2011
Dát tip
závažná otázka, jsem ráda, že dokážeš být i vážný :-)))))

Skutečný Mistr dokáže i čuňačinku zpracovat s noblesou a elegancí :o)

Nenechám se od vás vyhecovat k nějakým čuňačinkám, vy zlovolní našeptavači! Všichni dobře víme, na co se rýmuje jepíče. ((-:

sveřep
14. 11. 2011
Dát tip
bzzzzzzzz....

Toscana
14. 11. 2011
Dát tip
správně, Aleši!!! Na jepici bych si možná troufla něco vyveršovat i já, ale co se jepíčat týče, to jsem dost u konce s dechem, jsem se na Květoně vysloveně spoléhala... :o))))

jepice/čepice...to je snadné. ale mládě se jmenuje "jepíče", do toho se pusťte, bohatýři :o)

MKbaby
13. 11. 2011
Dát tip
Napadaly jepice do ležící čepice. Mám teď spoustu jepic pro potěchu slepic :)

Načapal jsem jepice jak obcují na pizze. Povídám si - tě pic! To zas bude jepic.

MKbaby
13. 11. 2011
Dát tip
analytik: jó, přes měsíc... tři roky! Představ si,že tři roky se louhuješ ve vodě, těšíš se, až vylezeš a ochutnáš něco podstatnějšího. No a pak to přijde, ty vylezeš z vody a - prd! Nenapiješ se, nenajíš, jen si vrzneš a odpadneš... ono je to vlastně jako v průměrném manželství, jen s tím rozdílem, že tam se tento cyklus opakuje :)

Toscana
13. 11. 2011
Dát tip
Já bych řekla, že jepíčata to neřeší - prostě jsou na to zařízená. Spíš mě napadlo, že jak znám Květoně, vymyslí z toho slova podstatně větší ptákovinu, než ty - a mám dojem, že se kolem téže ptákoviny motá hlava i tomu Kočkodanovi, co si nemůže vzpomenout. On ho Květoň nejspíš z té zapomnětlivosti rychle vyléčí... :o)))))) *t

Kočkodan
13. 11. 2011
Dát tip
Já mám ted spís vetsí starost o svou hlavu. To poslední slovo mi porád neco pripomíná, ale zaboha nemuzu prijít na to, co to je ...

Ferry
13. 11. 2011
Dát tip
Redukované trávicí ústrojí? Jé, to bych ušetřila za odtučňovací tábory....... *

Občan
13. 11. 2011
Dát tip
"jepíčata" se mi moc líbí.

Garay
13. 11. 2011
Dát tip
:)

to je tedy uzemňující!!! :o) poetika v čudu...

Garay
13. 11. 2011
Dát tip
Já. Čumí mi to na stropě. Pak to umře. Uschne. Já to smetu...To není moc poetické :)

to nestojí ani za to lepačku hledat, když vím, že večer odpadnou samy))

8hanka
13. 11. 2011
Dát tip
kedy to vsetko stihas, mas viac hodin pocas dna,trvaju dlhsie, ci ako to funguje? Obdivujem:)

rozněžnělý? spíš rozespalý..:o) kdybyste někdo měli dnes cestu do Vrchlabí, doporučuji navštívit představení našeho kočovného divadla :o) (více na www.divadlozavodou.cz)

srozumeni
13. 11. 2011
Dát tip
jepičí kojeňák?...***

heartrate
13. 11. 2011
Dát tip
jepičata se líhnou jako sirotci, ale jsou vybavená na to, aby se o sebe postarala vlastními silami, tak to ve světě hmyzu často chodí.. aleši, ty jsi dnes nějak rozněžnělý :)

děkovačka :o)

plácačka :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru