Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

protikuřácká úvaha

14. 11. 2011
27
30
3268
Autor
aleš-novák

vítejte u dnešního teleshopingu

Ahoj, ahoj, ahoj!!!

Jmenuji se Horst Fax a dnes vám předvedu nejnovější protikuřáckou a víceúčelovou náplast Nehul.

Tato náplast vás odnaučí kouřit během několika dní. A jak je to možné? Ještě nikdy nebylo odvykání tak snadné, tohle  zvládne i vaše malé dítě. Podívejte se sami: ustřihnu deseticentimetrový pásek a

- jak jednoduché-

nalepím přímo na ústa!

Zavolejte ihned  na číslo 906 327 372  (nebo klikněte) a objednejte si dvoumetrové balení naší víceúčelové protikuřácké náplasti. Pokud zavoláte do 30 minut, obdržíte zdarma ještě 50cm balení naší odtučňovací náplasti Nežer. Použití je naprosto stejné jako u náplasti Nehul : nalepím na ústa a už hubnu!!!

 

 

 


30 názorů

agáta5
22. 02. 2018
Dát tip

:)))))))))))))))))))))) ty jsi číslo


Diana
24. 11. 2011
Dát tip
Hlásím se jako dobrovolník do ulic s rolí Nehulí a lepím, lepím, lepím! huby na potkání! Větší radost by mne potkat nemohla ;-)))****

Chigwell
17. 11. 2011
Dát tip
:)))))))Zas mam poprskanej monitor:))))Asi si objednám slovenskou verzi:Nesmej :) *

FAE BOMB
15. 11. 2011
Dát tip
Nezlob- tento výrobek je z umělé hmoty a nasazuje se na ruce zkroucený za zádama. Tvoje náplast by ale mohla posloužit stejně... http://vojenske-veci.cz/produkty/obranne-prostredky--sebeobrana/pouta---prislusenstvi/pouta-plast-cerna/2563.html A s tim celerem? Styď se! Nezahrádkaříš, vařit taky neumíš a a a a vůbec!!!!

MKbaby
14. 11. 2011
Dát tip
Dělají taky Nežvaň? Objednal bych několik kilometrů pro obě děti i pro manželku :)

sveřep
14. 11. 2011
Dát tip
nebersitotak - na celou hlavu... pardon, to není ani moc vtipný, problém je v přijímači :)

Kočkodan
14. 11. 2011
Dát tip
Se zenou mám méne slasti, nechodí spát bez náplasti.

no jo, vlastně...díky :o) aspoň že ta náplast tam zůstala...

Toscana
14. 11. 2011
Dát tip
Aleši, to není kořen celeru, ale kořen petržele!!! Celer by v tomto případě (dík kulaté bulvě) fungoval spíš antikoncepčně! :o)))))) *t Květoni, nehul si vždycky najde mě dorazilo! :o))))

8hanka
14. 11. 2011
Dát tip
diky...tak taketo proste to je:)*

nepij ...rozkazovací tvar slovesa "pít" nepyj ...politicky korektní označení nejmenší velikosti mužského přirození.

8hanka
14. 11. 2011
Dát tip
prosim vysvetlit rozdiel: nepij -nepyj

welena
14. 11. 2011
Dát tip
nebuď přehnaně skromný :-)

to se tak někdo má, když vstává v půl druhé...

welena
14. 11. 2011
Dát tip
:-))))))))) paráda, první úsměv dnešního dne patří Tobě!!! ****

to voní reklamou? objednal sis?

Rášek, gabi: vy neznáte příznivé účinky celeru na mužskou erekci? Má to jedinou podmínku: kořen celeru je třeba připevnit k orgánu...a na to je nejlepší co? No přeci naše osvědčená náplast...

A.H.
14. 11. 2011
Dát tip
:D * To je vytržení ze všedního dne.

gabi
14. 11. 2011
Dát tip
tiež mi vŕta v hlave ako Ráškovi, kam nalepiť tú poslednú :-)

jak říkám: fantazii se meze nekladou :o)

Občan
14. 11. 2011
Dát tip
Před použitím řádně oholit podklad.

Kdo nechce psa nebít, NEHUL si vždycky najde!

baaba: nápast je naprosto univerzální. Nehul - protikuřácká Nežer- diabetická Neser - protiprůjmová Nejeb - antikoncepční Projeb - na podporu erekce ... fantazii se meze nekladou :o)

Kapsa
14. 11. 2011
Dát tip
A kdo zavolá do 15minut dostane víceúčelovou náplast speciálně určenou pro zlobivé děti, partnery a rukojmí - ,,drž hubu!"

baaba
14. 11. 2011
Dát tip
...a co nějaká náplast proti průjmu? :)

Hloubavá
14. 11. 2011
Dát tip
:-)))))))))))))))) Řvu smíchy nahlas! Nech si to patentovat!

Chachááááááááááááá :)))))))***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru