Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Těžká chvilka

16. 11. 2011
5
11
1923
Autor
VH64

Těžká chvilka

V maličkém domečku,

co v duši si nosí,

viděl jsem holčičku,

byli jsme bosí

 

Viděl jsem, neviděl,

těžká je rada,

v maličkém domečku

bydlela zrada

 

Těžko je rozhodnout,

těžká ta váda,

jak ono bylo to,

zda měla mě ráda

 

Těžko tou duší hnout,

těžko jí soudit,

dál bude v domečku

maličkém bloudit


11 názorů

VH64
17. 01. 2012
Dát tip
No, na takhle položenou otázku musím odpovědět (a doufám, že i můžu), že uvědomuju. Pocitově to mám spíš tak, že se mi něco líbí víc, něco míň. Prostě některé dítě mi připadá talentovanější, některé natvrdlejší, ale všechno jsou moje děti. Nevedu si statistiku, ale řekl bych, že to, co ze mě vypadne úplně bleskově, je lepší, než občasné úkoloviny. Ovšem je to možná jen alibi lenocha. Ono taky dávat sem jen nejlepší věci by možná byla ztráta příležitosti, protože - alespoň mi to tak připadá - trvá dlouho, než si člověk nastřádá pozornost. Než si ho lidi všimnou.

Edvin1
17. 01. 2012
Dát tip
Však jo, ale zvládnu i ty blbůstky o různých národnostech. Otázka: Uvědomuješ si ten rozdíl v lit. kvalitách? Nebo je to jen náhoda?

VH64
17. 01. 2012
Dát tip
Sestra říká, že tahle je tak pro druháky. No a já si myslím, že tady všichni druhou třídu úspěšně absolvovali a zvládnou to.

Edvin1
17. 01. 2012
Dát tip
Pomalu docházím k názoru, že kategorie "blbůstky" Ti jde nejlépe. Jak nápady, tak lit. zpracováním jsou docela jiné, na daleko vyšší úrovni.

VH64
22. 11. 2011
Dát tip
Děkuji!

...*

VH64
17. 11. 2011
Dát tip
Jejda! Tip! Díky!

jejdavilda
17. 11. 2011
Dát tip
obsah jsem pochopil, verše lehce skřípou, ale budiž*

VH64
16. 11. 2011
Dát tip
Jste až příliš laskaví...

Lucie-at
16. 11. 2011
Dát tip
obsah nula, rytmus oxeroxovanej...

vskutku těžká chvilka

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru