Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plešatý pán v dešti

16. 11. 2011
5
20
2093

Plešatý pán v dešti

 

Prší na pána s pleší

Kapky pleskají

pleš s pleskáním leští

Pánovi po pleši

poskakují nestydatě

Po chvíli nešťastník

je promáčený

od pleše až k patě

 

 

 

 

 


20 názorů

:-)))

Dík. Nápodobně :-)

Třináctá
17. 11. 2011
Dát tip
Je to jen názor, žádná konstruktivní kritika.:) Nechť líbají Múzy.

No, nasadila jsi mi brouka do hlavy. V každém případě za takovouto konstruktivní kritiku ze srdce děkuju. :-)

Třináctá
17. 11. 2011
Dát tip
Teď babo, raď.Tak narychlo. Pánovi po pleši deští(m) nestydatě Po chvíli nešťastník/pěší je promáčený od pleše až k patě Něco kratšího nejspíš, poněvadž první část jede jak po másle, druhá už kapku brzdí.Ovšem závěr brilantní.

To máš pravdu, asi by to bylo lepší. To poskakují ale nevím čím lepším nahradit. Poraď (třeba i bez rohlíku) :-)

Třináctá
17. 11. 2011
Dát tip
Pleš pleskáním leští by nejspíš znělo lépe a výraz poskakují mi drobet narušuje melodičnost. Ale co.Velmi, příjemně a s rohlíkem za ucho.

Jéé, vypadlo mi t...

Alegna
17. 11. 2011
Dát tip
.-)

Díky. Já maluju ráda(věšinou slovy, bohužel) :-)

Hloubavá
17. 11. 2011
Dát tip
Hezká zvukomalba!

Taky třeštím oči...to je stejně divný slovo :-)

No jo, promiň...:-)

myslíš strašidelnou?

:-) Přečti si mou Příšernou, něco podobnýho, pro změnu na ř.

ten třetí verš je úplný jazykolam

K téhle básni mě kdysi inspiroval pán s pleší (ne teda s hlavou jako koleno) a vyprávěl mi, jak byl překvapenej rychlostí, s jakou byl mokrej od hlavy až k patě poté, co přišel o vlasy a poprvé zmoknul. Dřív to zadržely vlasy.

8hanka
16. 11. 2011
Dát tip
:)* myslim, ze ples je na tom najlepsie, raz-dva bude sucha, zvysok tela nie....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru