Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Není cesty zpět

21. 11. 2011
4
5
945

Ze života

Není cesty zpět

Tak nějak bych ti chtěla říct,že smutná jsem a bez jiskry.Uzamčena sama v sobě.Ale tam uvnitř jsem to stále já.

Jen nějak den po dni,minutu po minutě si mne zazdíval.Za živa.Ale já již nechci,nedovolím ti to.Já chci ještě žít.Ještě.

Ještě je čas pro žití.Jsem tam uvnitř sebe.Mám ukrytý poklad, v sobě.Pro tebe.

Jen kdybys chtěl,ale ty nechceš.Tobě stačí to,čím jsem nyní.Obalem bez jádra,loutkou na hraní.

Takhle mě nikdy nenajdeš.Já toužím po tom,aby ten pklad někdo otevřel.A tím mě pustil na svobodu.           Já to chci!

Vysílám signály,ale ty jsi naladěn na jinou vlnovou délku.

Neslyšíš,nevnímáš.

A já se svou zmrzačenou duší křičím.Nic.

Já již nechci a nemohu bojovat svůj vnitřní boj.

Již vím.

Stačí udělat krok               -do neznáma.

Bojím se.

Nechci ubližovat tobě,tak ubližuji sobě.

Ale jestli se odhodlám a ten krok udělám a unesu tíhu svobody...

Již nebude cesty zpět


5 názorů

Zdravím a opět mi nezbývá jen poděkovat za projevenou laskavost.K

Chyba v přijímači? Já bezvadná jsem baba. Nekoupím pohár bezedný Spíš jedového hada smích Děkuji K

Parádní. T*

renegátka
22. 11. 2011
Dát tip
pěkně vyjádřené i nezájem může bolet

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru