Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mrak

23. 11. 2011
11
38
2005

Mrak

 

Někdy jsem jako černej mrak

jsem těžká a dejchám jen taktak

Kostlivci ve mně chřestí kostmi

trápím se trápím pochybnostmi

Déšť za oknem si nehty ohryzává

a já si říkám - to se přece stává

Když náladu mám černou jako dehet

déšť přešlapuje za oknem

smutek mě hryže jako nehet

 

Jsem jako těžkej černej mrak

Jsem náklad co veze funebrák

Jsem ošklivá jak zákulisí

Snad až se vypláču

tak budu jako kdysi

 


38 názorů

Díky weleno, moc mě to těší :-)

welena
30. 11. 2011
Dát tip
mě se prostě hrozně líbí jak píšeš, super ***

Richarde, Petře, díky. :-)

Petr.II
28. 11. 2011
Dát tip
jo! proč ne.. T*

Dííík. :-)

Pěkné moc. T*

To abych ten klub už nějak založila oficiálně, ne? :-) Koloušku, bereme Tě určitě taky. :-)))

koloušek
24. 11. 2011
Dát tip
Snad mohla bych se přidat k vám, také to těžko rozdýchám, když náladu mám od sazí a všude stesk mě provází. T*

Dík. :-)

Líbí. T*

Berem Tě, Hloubavá :-)

Hloubavá
24. 11. 2011
Dát tip
Jo - hlásím se do klubu! :-)

Alegna
24. 11. 2011
Dát tip
:-)

Aleši, to já taky. To byla vzpomínka na exkurzi v hradeckém divadle :-)

Alegno, nebyla jsi můj terč :-) Doufám, že jsi O. K.

no myslel jsem to češtinsky, nikoli osobně :o)

Je mi jasné, že jako divadelník to oceníš :-)

Alegna
24. 11. 2011
Dát tip
strefila ses i do mě

ošklivá jako zákulisí...pěkný příměr :o)

Já jsem ani nevěděla, že je tu taková soutěž, a nejsem ani moc soutěživej typ. Moc Vám děkuju za zájem o můj text a jsem ráda, že jsme si hezky popovídaly. Dobrou noc a krásné sny všem! Jitka:-)

8hanka
23. 11. 2011
Dát tip
anébrž...to slovicko som obdivovala už u Yfči, nadherne... ja sa uz chystam spat dve hodiny, tak snad uz pojdem aj ja, krasne sny:)

8hanka
23. 11. 2011
Dát tip
ja som uz s hryzanim viackrat prestala, lenze tie potvory mi pekne nenarastli, ked boli dlhsie, krutili sa akosi naopak, tak som musela pokracovat, teda ja nie, to dazd:) Kluby, to je moje:) Uz som v Klube plnych brusiek, este nedotiahnute je zalozenie Klubu rymov lásky-pásky a im podobnych skvostov ( mám zopár takých) Evi, bulim najradsej pri nejakom dojemnom pribehu, nad sebou ani nie, som skor na smiech:)

srozumeni
23. 11. 2011
Dát tip
Evi, Ty jsi určitě šik i bez nehtů i s nima. A teď mě ještě napadlo, že když budem pokračovat, tak Bona ještě vyhraje takovou tu nepopulární soutěž o nejvíc diskutovaná díla. Já už se trhnu, anébrž se pomalu chystám jít spát. Mějte se děvčátka krásně, bylo mi s váma dnes dobře.

renegátka
23. 11. 2011
Dát tip
Já to okusovat neumím, ale strčím je ven na déšt, ať si tedy pochutná, pak budu i já šik

srozumeni
23. 11. 2011
Dát tip
No jo, jenže já si je asi před dvěma rokama přestala kousat. Teď už jen občas palce vemou za své, když jsem hodně nervózní. Přijmete mě i přesto do klubu?

renegátka
23. 11. 2011
Dát tip
No jo, kde se bulí a jsou okousaný nehty, tam přijde i 8hanka, tak teď už víš kdo ti je okusuje.Budeš to řešit?

Možná bychom mohly založit nějaký klub spřízněných duší :-)))

Hani, dřív mě je taky okusoval, teď mi je kdosi záhadný láme (a to nemám ty umělohmotný, který se mi hnusej). Jsem ráda, že v tom nejsem sama. Díky Vám! :-)

srozumeni
23. 11. 2011
Dát tip
Evi, máš pravdu. je skvělé, že je nás tu víc tak různě podobných...

renegátka
23. 11. 2011
Dát tip
Řekla bych, Jiřinko, že nás autorka zná.

8hanka
23. 11. 2011
Dát tip
kolke sme sa tu nasli? Taketo mam rada, clovek sa usmieva, aj ked je to vlastne smutne...obavam sa, ze aj keby som potok vyplakala, nebudem ako kedysi:)* Ehm, tak to dazd ohryza nechty? Super, tak uz mam vinnika...

srozumeni
23. 11. 2011
Dát tip
Taky si to tak myslím. Hezký večer.

Autentickej pocit :-)

Srozumění, díky, rozumíme si, a to je moc fajn. Zdravím! :-)

renegátka
23. 11. 2011
Dát tip
ale ta představa je pěkná- Někdy jsem jako černej mrak...

srozumeni
23. 11. 2011
Dát tip
To vypadá, jako kdyby si mě znala a psala o mě...pěkné..***

Já vím, smích skrz slzy, to znám. Dík. :-)

renegátka
23. 11. 2011
Dát tip
velmi výstižná, ale i přesto, že je smutně laděná mě pobavila

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru