Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

I.

23. 11. 2011
3
2
1136
Autor
James.Juyce

Dobrý deň. Dobré ráno. Dobré popoludnie. Dobrý večer. Dobrú noc. Ahoj. Ako sa máš? Ďakujem, výborne. Dosť dobre. Dovidenia. Dovidenia zajtra. Do skorého videnia. Dovidenia o chvíľu. Zbohom. Zbohom, drahí priatelia. Musím už ísť. Dúfam, že sa zas čoskoro uvidíme. Všetko dobré! Vitaj! Vitajte, priatelia! Ďakujem. Ďakujem pekne. Ďakujem za všetko. Niet za čo. Ste veľmi láskavý. Prepáčte. Prosím vás o prepáčenie. Šťastnú cestu, slečna! Príjemnú zábavu. Hovoríte po grécky? Pozdravujte odo mňa. Ľutujem, nerozumiem. Mohli by ste mi to zopakovať, prosím? Čo znamená? To slovo nepoznám. Mohli by ste mi to napísať? Prosím. Prosím. Prosím? Mohli by ste mi pomôcť? Chcel by som. Potrebujem. Ľutujem. Kde je? Ako dlho ste tu? Ste tu prvý raz? Ako dlho tu ešte zostanete? Páči sa vám tu? Veľmi sa mi tu páči. Odkiaľ ste? Ja som zo Slovenska. Som Slovák. Ste tu sám? Nie, som tu s rodinou. Ste ženatý? Máte deti? Kde pracujete?


2 názory

vk
24. 11. 2011
Dát tip
grécko-slovenský slovník?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru