Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

smutná úvaha

24. 11. 2011
15
64
3751
Autor
aleš-novák

inspirovaná diskusí u díla FAE BOMB: Provaz v domě oběšencově

pravděpodobná

příčina úmrtí

siamských dvojčat:

  

bratrosebevražda


64 názorů

Chigwell
09. 12. 2011
Dát tip
A když je to brácha a ségra?Toto spojení zavání incestem od prvního nadechnutí?A co na to Tři sestry?A Bez dcerky neodejdu jsem četl coby náctileté nemluvně kdysi dávno na základce a dodnes jsem nezměnil názor:Nemíchaj se kočky se psama,tak proč míchat bílou s černou.Kdo jde do takovýho vztahu,ať nejdřív vypne rodidla a zapne mozek...každý svého štěstí strůjcem :) *

Mám dvojčata téměř dvacetiletá ... sestrovražda ... nejsou siamská, snad jedna zbyde.

F.L.Vděk
27. 11. 2011
Dát tip
:-) Napadlo mě, zda mohou existovat siamští manželé. Úplně jsem se z toho rozklepal.

Hani (Ani), díky...:-)

8hanka
27. 11. 2011
Dát tip
Jitusko, tu knihu mam doma,aj pokracovanie ako pomahala dalsim zenam, odtial viem, ake su cadory spinave...zeny ziju hrozne, neposmievame sa im, skor si predstavujeme seba tu u nas v takom odeve...

Já Vám tu veselost tady asi naruším, ale mně z těch ponižovanejch ženskech běhá mráz po zádech...Četla jsem Bez dcerky neodejdu (síla!!!) a vidět, jak se snaží v těch hadrech sníst špagety, zatímco si chlap vedle v klídku čte...Hnus. Taky jsem někde četla, že kdesi v jedné asijské muslimské zemi je na denním pořádku, že takovou ženskou přejede auto, protože v tomhle prostě není možné koukat na cestu...Nikoho to tam nevzrušuje. No, a koukat na fotografie žen, které muž znetvořil politím kyselinou či uříznutím nosu, to si člověk říká, zda se je to možné v 21. století.

Toscana
26. 11. 2011
Dát tip
A což teprve konzumace pokrmů...

Toscana
26. 11. 2011
Dát tip
Hani, no fůůůůůj!!! Ale zase mě napadlo, jestli to nebude tím, že v arabských zemích je průběžný problém s dostatkem vody... :o))) (Ale zase jinak: nemusíš si lámat hlavu s tím, jak sladíš barvy oděvu s doplňky, nebo jestli máš zrovna nějaké to kilo navíc nebo namíň.)

8hanka
26. 11. 2011
Dát tip
Tosca, nie som si ista, či je čádor idealny, na pohlad ano, skryje mnohe nedostatky, citala som vsak, ze tam sa na hygienu prilis nepotrpi, čadory sa nosia po inych zenach. páchnu, nezriedka je v tvarovej casti zaschnuty exkrement z nosa... a este ine...

Toscana
26. 11. 2011
Dát tip
No vidíš, a tady v bankách dělají cirkusy i jen kvůli kšiltovce, změkčilci! :o))))

Diana
26. 11. 2011
Dát tip
Já chci čádor! (To by se vylupovala banka v čádoru!)

Toscana
26. 11. 2011
Dát tip
8hanka - ale zase musíš uznat, že takový čádor je vysloveně slušivá módní záležitost:

Toscana
26. 11. 2011
Dát tip
Aleši, tripartita je taky vynález siamských trojčat???

Toscana
26. 11. 2011
Dát tip
Dianko, klídek, tady jich vřískat víc nebude než dva, já se přidávat nebudu, už zdaleka neumím hulákat s takovou silou jako v mládí - to víš, člověk se zklidní, když začne být odkvetlou lilií. A jak bych tak odhadovala Aleše a Květoně, oni z toho nakonec udělají snesitelný zpěv á la Led Zeppelin. To prostě bude něco jako Stairway To Heaven! :o)))

Diana
26. 11. 2011
Dát tip
Toska - já nevím, ale u těch fotek se mi dělá nevolno. Zažila jsem jednou v Káhiře ten řev (a to je eufemicky!)ze všech mešit naráz a přiznala bych se i k siamosebevraždě, jen aby zmlkli! To si aleš možná ani nezaslouží. Květoň jo. ;-)*

8hanka
26. 11. 2011
Dát tip
Nedalo by sa toto dielo obohatene jedinecnymi komentami uverejnit extra s oznacenim - na zlepsenie nalady vsetkym smutňasom? JE TO NIECO KUZELNE:) Tosca, Alesova fotka nema chybu,v diskusii si dvojcata Alesa s Kvetonom skvele doplnila do trojciat... toto by bol program v TV, konecne by som zbytocne neplatila koncesionarske poplatky:)

Ferry
26. 11. 2011
Dát tip
nezapomeňta na současný poslech džizu resp. na džimování

...už toho mám akorát tak dost!)))a to mi bylo před 5min. docela chmurno a bolelo srdce, teď už mě bolí i břicho-smíchy))))) Tosca***

T: správnej džihád se provozuje v džínách, jezdí se při něm v džípu a pije se džin, nejlépe na Fidži nebo v Džibuti, ve společnosti džigola...:o)

Toscana
26. 11. 2011
Dát tip
Mj. správnej džihád se provozuje v džínách, jezdí se při něm v džípu a pije se džin! - Kurňa!!! :o))))

Toscana
26. 11. 2011
Dát tip
FAE, však to taky Aleš JE!!! :o)))))

FAE BOMB
25. 11. 2011
Dát tip
Sallám uherák vespolek! Skvělá diskuse. A ty fotky tomu nasadily korunu. Ten první křikloun totiž fakt vypadá jak aleš-novák!

Toscana
25. 11. 2011
Dát tip
Květoni, džihád??? Jsem si donedávna myslela, že džihád je otcem džihádanky... (Jinak popouzení je silnější než já, nedá se to potřít ani za pomoci džihádu. Krom toho potřít by mě mohla leda siamská potrojčata!) Aleši, bydlíš snad v Džibuti, že u vás včely dávají džihadla?? :o))))

a bacha na včely, u nás dávají džihadla...

Toscano, ještě bych dodal, že svátost oltářní přijímají zásadně pod obojí. A přestaň popouzet, nebo ti vyhrnu čádor a vypukne džihád!

v případě siamských trojčat se chování řídí hlasováním. Pokud zvítězí levicové smýšlení, přichází trojčení. Pravicová většina pak řeší trojčlenky.

Toscana
25. 11. 2011
Dát tip
Hele, vy muezíni, siamská trojčata se chovají spořádaně, a nebo jenom trojčí??? :o))))

Toscana
25. 11. 2011
Dát tip
Inšalláh oběma!!! Tady chvííííli slunííííčkoooo, pak už zase deka mlhýýýý na zemiiii :o)))))

Sallááám a leikum, pro mlhu ani nevidím na kompas, co ukazuje na Mekku. Tak se možná modlím úplně zalláhdarma...

Allééééš Akbar! U nááás inveeerze a smogovááá clonááá! Jak u vááás!

Toscana
25. 11. 2011
Dát tip
Ale že to dalo pátrání, jsem si připadala jak agent bez teplé vody :o))

i když oblečeni, jsme odhaleni :o)

Toscana
25. 11. 2011
Dát tip
Květoň odpovídá na Alešovo volání:

Toscana
25. 11. 2011
Dát tip
aleš-novák v muezínské uniformě:

spíš muezíni...:o)

Ferry
24. 11. 2011
Dát tip
za konverzaci Aleš - Květoš též spěchám s díkem, ze smíchu se mi koutky hubové spojily někde v zátylku... Že vy jste si tak trochu Múzáky ?!

to máš z toho, že se vracíš na místo činu :o)

Toscana
24. 11. 2011
Dát tip
Tak po ránu mi dal ránu do vazu svým dílkem Aleš - a Květoň mě svou siamskou urnou dorazil... To je šílenýýýý! :o))))))))))

Hloubavá
24. 11. 2011
Dát tip
No fuj! :-)

Jo, příbuzenský vztahy jsou složitý. A s některými příbuznými je to taky složitý, ba ještě složitější :-)

pokud by šlo o siamské milence, pak by se to muselo překvalifikovat na vraždu z vilnosti. V případě siamských sester už bych to moc nepitval...nemluvě o siamských sestřenicích, tetách a babičkách. To bychom se nikam nedopracovali :o)

Povedený, Aleši. Jen mě tak napadá, co když to nebudou bratříčci, ale párek, anebo holky? :-)

díky, malé stýskání. Doufám, že už moc nevyrosteš :o)

Téééda, moc děkuji za váš humor, krásně jsem se posmála a pochichtávám se ještě teď. Zvláště když si představím některé pohoršené majitele koček, co je mají místo dětí a sebelásky. Je to jako když majitelům psů (mám též) vyprávím, jak se u nás na vsi jedli psi a jak jsme potřebovali psí sádlo na alergii ( mimochodem pomohlo navěky) dítěte a jak jednou o vesnické zábavě byl guláš údajně z...prostě tak to bylo...Do dnešního pochmurného dne před novoluním sedl jak "pr...na hrnci".

FAE BOMB
24. 11. 2011
Dát tip
Malé kotě, spálim v botě! Koťata jsou výhřevná, i když jsou dnes nelevná...

Ona je ale topila ve vodě a pak je zakopala pod strom. V tom se ekologii nijak neprohřešíla. A zahřála se při tom kopání taky docela dost.

topit koťata je jednak neekologické a krom toho mají malou výhřevnost. Říkal Bursík.

Topení s kočkama úzce souvisí i u nás. Moje babička ještě donedávna topila koťata.

v Egyptě maj topení na kočku...stejně je tam vedro

FAE BOMB
24. 11. 2011
Dát tip
V Egyptě prej bylo tolik mumifikovanej koček, že se s nima jednu dobu i topilo... Teda nwm, co je na tom pravdy...

FAE BOMB
24. 11. 2011
Dát tip
Buďme jako Hus, taky si to zkus! Já s úsměvem na líci, stavím vlastní hranici!!!

Kdo ví, jestli siamký dvojčata vůbec hořej. Tak mě napadá, mohl bych udělat takový experiment. Moje tchýně chová siamské kočky...

tak udělaj táborák venku, jako v případě největšího čecha Husa...

FAE BOMB
24. 11. 2011
Dát tip
Kytka: Mě by spíš zajímalo, jestli vůbec projdou dveřma vod pece? A co třeba nejtlustší, případně největší chlápek světa? I tito lidé mají právo nechat se spálit! Jinak by to byla dyskrymynááce!!!

To oni si třeba připlatí, ale existujou taky siamské urny?

Toscana: volání o pomoc je zbytečné, smrt nastala okamžitě

FAE BOMB
24. 11. 2011
Dát tip
Květák: Mě by zajímalo, kolik se platí za kremaci siamských dvojčat? Normální sazba asi ne a dvojnásobek je zas moc...

Pachatel i oběť v jednom hrobě. Vlastně dvojhrobě. No, přinejmenším v hrobě s přistýlkou. ((-:

8hanka
24. 11. 2011
Dát tip
chlapci, ale to uz zavana genialnostou:)*

Toscana
24. 11. 2011
Dát tip
Pomoooooooooooooooc!!! :o))))))))))))))) *t

za to bych ti strhla boddy...

Diana
24. 11. 2011
Dát tip
To už je vrchol! :-)))) vlastně :-(((

FAE BOMB
24. 11. 2011
Dát tip
Nejlepší úvaha za poslední dobu! :-)))) Vlastně mi to připomíná jeden takovej kreslenej vtip. V hospodě siamský dvojče povídá: "Já si dám pivo a ruma a bráchovi přineste sodovku, páč von řídí!" :-)

abys věděl...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru