Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Knedlo, zélo, prsty

24. 11. 2011
7
17
1576
Autor
FAE BOMB

 

 

Knedlo, zélo, prsty

 

Vesnický pan farář,

na zelí měl krouhač.

Když si ukrouh' prsty,

stal se z něho rouhač!

 

 

 


17 názorů

VH64
29. 11. 2011
Dát tip
Krásná pí......a!

FAE BOMB
25. 11. 2011
Dát tip
KZ: Vo J.J. Rybovi vim akorát to, že ho v krematoriu spálili na másle, pěkně s kmínem a solí!

no, to je dost dobrej odraz zkurvenyho ceskyho "naroda".... ...pekne odshora dolu...(((

to jsem jednou takhle strouhal na struhadle mrkev, trochu jsem se zasnil a najednou vidím: bude prejt...

Na to si měl najmout rovnou nějakýho hříšníka - hrdlořeza, aby mu to zelí vodkrouhl. A ty rybí prsty nejsou až takové sci-fi, jak by se mohlo zdát. Například autor České mše vánoční - Jakub Jan Ryba si jich mohl usmažit hned dvacet!

Alegna
25. 11. 2011
Dát tip
au, kdo by se nerouhal avoc, možná by si pejsek se sojóvými kostkami mohl hrát, jako s míčky

Toscana
25. 11. 2011
Dát tip
Příště bych farářovi poradila, aby si koupil zelí už rovnou nakrouhaný a neriskoval možnost, že by neměl čím svým ovečkám udělat křížek na čelo... :o))) *t Avox - pes by tě se sojou poslal do háje a stal by se z něj rouhač taky, ačkoli by se krájení zelí na drobno ani nevěnoval. Sojové maso mi připadá jako hodně hnusnej molitan. :o))

avox
25. 11. 2011
Dát tip
povídej mi o sojovém masu... jednou jsem koupila kostky, prý na guláš. Připravila jsem to podle návodu a míchala s pocitem, že honím po kastrolu tenisáky... ani psovi jsem to nenabídla :-))

FAE BOMB
24. 11. 2011
Dát tip
ax/8: Já zas nejim sójový maso. Kdo ví, jestli to vůbec někdy vidělo nějakou sóju... :-)

Diana
24. 11. 2011
Dát tip
:-)

8hanka
24. 11. 2011
Dát tip
Avoxik, nepytam sa,nejem, brrr...z rovnakych dovodov nejem ani parky:)

8hanka
24. 11. 2011
Dát tip
aha, ja ich nekupujem, tak nepoznam ani kapitana ani vtip:) Mne bol podozrivy už nazov, to. comu neverim, nejem:)

avox
24. 11. 2011
Dát tip
Pan farář dal se do nářku teď shání farskou kuchařku... :-)) pro 8hanku: Ty to kupuješ?! Tuhle jsem se dívala na "Černé ovce", testovali tam rybí prsty, podíl rybího masa byl v rozmezí od 14 do 45 % a ani se neptej, co všechno tvořilo ten zbytek do sta. :-))

FAE BOMB
24. 11. 2011
Dát tip
Víš, proč ryby nemaj' prsty? ??? Protože jim je kapitán Iglo uřezal!!! (Jeden starej vtip...)

8hanka
24. 11. 2011
Dát tip
mna by zaujimalo, z coho su v skutocnosti rybie prsty, ked ryby maju plutvy a prst ani jeden... Tebe chyba iba kusok palca, to je malo, to nie je ani jeden cely prst:)*

FAE BOMB
24. 11. 2011
Dát tip
Já jsem si nožem ukrouhnul kus palce, když jsem krájel listy kedluben pro kachny... :-))

Čudla
24. 11. 2011
Dát tip
No aby ne! Vím jak to bolí. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru