Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cukrová vata

27. 11. 2011
9
30
1893

 

Přisedla si ke mně

cukrová vata

umělá vůně

růžovozlatá

hubená jako špejlička

našlehaná

a prázdničká

 


30 názorů

Au, bojim, bojim :-)

FAE BOMB
30. 11. 2011
Dát tip
To nebude tou vatou, já cpu zbraně, bomby, jedy a další nebezpečný věci naprosto všude... :-))

To zírám, kam až jste se dostali v diskusi nad mým textem :-)))

FAE BOMB
29. 11. 2011
Dát tip
Když znitruješ normální vatu (navážeš tam dusík z kyseliny dusičný), tak dostaneš nitrocelulózu a s tim už si velký děti dokážou hrát. Vpodstatě je to výbušnina...

analytik: díky :-)

FAE: zas tak chytrej nejsem :o) například vůbec nevím, co znamená znitrovat...

FAE BOMB
29. 11. 2011
Dát tip
a-n je takovej chytrej člověk, tak by to moh' vědět... Dá se cukrová vata znitrovat? Třeba by mě s ní pustili do letadla. Drze bych jim to tam prones' v ruce i přes ten jejich svlíkací rentgen!

Vendulo, někdy se nedá vedle takového člověka vydržet. Je to stejně hrozné jako vydatné přírodní pižmo. V dopr. prostředku je pak člověk jako v pasti :-) Alegno, díky. To mám na poezii nejradši. Není potřeba mnoho slov a přitom je to námět na román, nebo aspoň na povídku :-)

Alegna
28. 11. 2011
Dát tip
:-) málo slovy pěkně vtipně vystižené

Aleši, je to přesně tak (barbína) :-)

aha, ono je to fakt o vatě? Já jsem si to personifikoval jako popis dívek, co vypadají jako barbíny...

FAE BOMB
27. 11. 2011
Dát tip
Já jsem jed' cukrovou vatu naposled za komančů. Dát 25Kč za litr vzduchu a tři lžičky cukru se mi fakt nechce... :-)

No jo, takový sladký nafoukaný nic. Vlastně si kupujeme iluzi objemu, zkrátka kolotočáři a jim podobní to s námi umějí skoulet, aby dostali svý :-)))

Srozumění, díky. :-)

srozumeni
27. 11. 2011
Dát tip
super...***

Ou! Realita :-)

reinka
27. 11. 2011
Dát tip
seděla u tebe sladce se tlemila kdekdo se zastavil snad se mu postavil moc se mu líbila neviděl TEBE

Taky ji moc nemusím, lepkavý nic. Ale jednou za čas to k pouti patří. Jen ty zuby je potřeba hned dát do pořádku :-)

Miluji cukrovou vatu. Tip*

8hanka
27. 11. 2011
Dát tip
paci sa mi:)* Cukrovu vatu nemusim, je prilis sladka, prilis lepkava:)

Čudlo, díky.

Čudla
27. 11. 2011
Dát tip
Nadýchané nic. Myslím tu vatu. Toto se mi líbí. *

Dík. :-)

Bj.
27. 11. 2011
Dát tip
:)) hezký přirovnání

Byla :-)))

Hloubavá
27. 11. 2011
Dát tip
Ale jak "sladičká"! :-) :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru