Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

štěpánské nokturno

Výběr: Print
07. 01. 2002
10
0
2855
Autor
hermit

..............

štěpánské nokturno

 

 

heulos plný

šumění bílého větru

do nacistického snu   a procitnutí

nemluvněte na bodáku

 

 

ne    

 

nic originálního

 

 

 

 

 

 

 

 


matarej
09. 01. 2002
Dát tip
a ty nevluňata na bodáku stáe přibývají...

Wopi
07. 01. 2002
Dát tip
Gratuluju. To, co jsem Ti napsal, je má jubilejní kritika č.7500! :o)

hermit
07. 01. 2002
Dát tip
:-)))


Gastarbajtr
07. 01. 2002
Dát tip
hufff...nacistický sen,.......pěknej obrat.... *!

hermitek
07. 01. 2002
Dát tip
Printe???? Jestli nekecáš, tak je to fakt síla... Tip za tu situaci.

hermit
07. 01. 2002
Dát tip
hermitku, ale není třeba nutně vědět co a kde je heulos, to jen tak pro zajímavost....

hermitek
07. 01. 2002
Dát tip
no, vždyť mě to zaujalo...

Vojtek
07. 01. 2002
Dát tip
*!

čtyřicet
07. 01. 2002
Dát tip
člověče, hermite, já nevím... nedokážu ti to ani pohanět, ani pochválit. je to tak prázdné - ale tak nezbytné. já opravdu nevím. opravdu MIMO!!!!!

hermit
07. 01. 2002
Dát tip
40: já vím... nechme to být... já se k tomu stejně zase brzy vrátím, mě to nedá spát... ten park je prostě divnej....;-) (a ta básnička není taková, jakou bych ji chtěl mít, nevystihuje to, co jsem jí chtěl říct.... takže je MIMO... a vlastně nejen proto....)

Climaster
07. 01. 2002
Dát tip
..oj oj...asi viz 40, tuze daleko...

Kněz
07. 01. 2002
Dát tip
..asi jako 40 ale určitě to musí bejt zvlaštní pocit chodit kolem......a znát minulost

VINJAK
07. 01. 2002
Dát tip
hoj ty štědrý večere.........

kafka
07. 01. 2002
Dát tip

Lyryk
07. 01. 2002
Dát tip
víc mimo by to nešlo :?-))

Print
07. 01. 2002
Dát tip
Hermitku!!!!!! *!

Mozart
07. 01. 2002
Dát tip
Na mokré podlaze tramvaje leží výmluvněná čepice. Před chvílí tam ještě nebyla a teď už tam je. Buďme rádi alespoň mám téma k přemýšlení. ------ dávám tip - tobě, ne sobě - už jsem to někam napsal a napíšu to ještě jednou - Ty konce tomu prostě dávají jiný rozměr - asi bych je přirovnal k poslednímu pohybu rubikovy kostky (i když jsem ji nikdy nesložil, takže si nejsem jist jestli to tak skutečně funguje) - ale chtěl jsem napsat, že je to zdánlivá chaotická směs různě barevných polí (myslím tu sestavu před poslední tahem) a potom je to najednou čistá seriózní rubikova kostka - hm, to asi nebyl dobrý příklad, začínám se zamotávat. ta báseň není až tak symetrická jako ta rubikova kostka a navíc mám úplně zdřevěnělé vyjadřování - kam se poděla má stylistická průzračnost. a také bych ještě prosil vysvětlit slovo heulos - jen tak pro úplnost.

Pepo
07. 01. 2002
Dát tip
***!

hermit
07. 01. 2002
Dát tip
neměl bych to sem psát, ale vy to nikomu neřeknete, že ne? protože nechci básničky vyvsvětlovat.... ;-. heulos je název parku v jihlavě, ten místní název pochází už někdy ze třináctýho století, kdy se to psalo taky hayleius a znamenalo to ve staroněmčině "svatý háj"... v tom parku nechal hitler postavit jediný z tzv. říšských hradů, který nebyl přímo na území třetí říše, ale v mimo - v jihlavě, která byla středem jihlavského německého jazykového ostrova... v tom baráku, postaveném v tom jejich kamenném brutálním pseudo starogermánském slohu je teď internát policejní školy, dřív tam bylo učiliště hitlerjugend a taky zotavovna po raněné elitní nacisty... ta budova i park kolem mám dodnes zvláštní podivnou atmosféru, kterou nedokážu definovat, ale jasně ji tam cítím.... tak to je nás podivný park heulos, už jsem ho nacpal asi do tří básniček.... ;-) a měl jsem dojem že jsem tuhle básničku dal mimo, ale asi nedal, jak tak koukám....;-)

Wopi
07. 01. 2002
Dát tip
sám jsi mimo :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru